FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 10:58

Hans schreef:LoL :mrgreen: Tja een GP blijft trekken ik heb ze echt met veel plezier en liefde gereden, het liefst koop ik er weer 1 en zet ik hem in de garage voor later.. alleen als iedereen hem zo verkloot blijven er weinig mooie GP's over.. misschien ook wel goed voor de restwaarde van een originele :wink:
He hans b.t.w i don't want t be a smart ass maar wie is er over gestapt :p had hem lkkr gehouden dan kon jij laten zien hoe het echt moet zijn :P ........... >)
burn rubber not your soul

Afbeelding
St.pierre
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 jan 2011, 11:02

Hans schreef:LoL :mrgreen: Tja een GP blijft trekken ik heb ze echt met veel plezier en liefde gereden, het liefst koop ik er weer 1 en zet ik hem in de garage voor later.. alleen als iedereen hem zo verkloot blijven er weinig mooie GP's over.. misschien ook wel goed voor de restwaarde van een originele :wink:
Mee eens Hans, niets is mooier dan een ouderwetse barnfind! ik zou graag een mooie (verwarmde) box vinden voor een originele gp met zeer weinig km's en dan een jaar of 30-40 bewaren! wel elke zoveel tijd onderhoud, ook als ie stil staat!

Dat je tussen de GP's wil opvallen snap ik ook wel weer, maar ik zou het dan voornamelijk zoeken in vermogen... en niet zo zeer in (ver)gezochte accessoires. desalniettemin een mooie MINI frank!
Shadow_Breaker
GPc-0001

03 jan 2011, 14:02

frank, voor je de sticker op de kap eraf haalt, trek er eerst duidelijke foto's van met een latje ernaast. ik heb ooit gehoord of deze nog leverbaar waren en toen antwoorde mini DE me dat deze er niet meer zijn :-S
dus met die foto's met afmetingen zou je em nog kunnen laten namaken moest je de sticker niet meer vinden.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 14:43

Shadow_Breaker schreef:frank, voor je de sticker op de kap eraf haalt, trek er eerst duidelijke foto's van met een latje ernaast. ik heb ooit gehoord of deze nog leverbaar waren en toen antwoorde mini DE me dat deze er niet meer zijn :-S
dus met die foto's met afmetingen zou je em nog kunnen laten namaken moest je de sticker niet meer vinden.
Ja dank je wel ik ben al bij de stickerboer geweest heefgt hem helemaal nagemaakt en terug geplakt......... :D ben zo blij

* VRIJDAG dsc pompje erin

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 15:07

[/quote]

Ik zou zeggen koop zelf weer een GP. Deze is namelijk van Franklyn en daar mag 'ie mee doen wat 'ie wil. Of iets mooi is of niet is nogal smaakgebonden. Jij hebt een paar weken in een in mijn ogen spuuglelijke onderstuurde Golf gereden en nu ga je in een nog lelijkere A3 rijden. Daar bemoeit Franklyn zich toch ook niet mee?

Ik vind ook niet alles mooi, maar ieder z'n ding.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 15:12

mushrop schreef:
Ik zou zeggen koop zelf weer een GP. Deze is namelijk van Franklyn en daar mag 'ie mee doen wat 'ie wil. Of iets mooi is of niet is nogal smaakgebonden. Jij hebt een paar weken in een in mijn ogen spuuglelijke onderstuurde Golf gereden en nu ga je in een nog lelijkere A3 rijden. Daar bemoeit Franklyn zich toch ook niet mee?

Ik vind ook niet alles mooi, maar ieder z'n ding.[/quote]

Nou HANS.............AMEN :-))

Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 16:21

veel plezier ermee.. ik ben er klaar mee, je moet natuurlijk alles zelf weten ik ga ook mijn keuze van de Golf R en Audi niet verdedigen. In mijn ogen ben je geen echte GP liefhebber maar zie je de GP gewoon als een snelle mini en niet het unieke wat deze mini is.
Volgens mij ben ik nog de enige die de GP gebruikt heeft waarvoor die gemaakt is.. namelijk ook om op het circuit te spelen. Na meerdere keren een circuitdag georganiseerd te hebben waar slechts een handje vol liefhebbers zich daadwerkelijk ingeschreven te hebben klopt het spreekwoord nog steeds.. namelijk de beste stuurmannen staan aan wal.. dit slaat niet op jou franklyn :wink:

nogmaals ik zeg alleen mijn mening daar is een forum ook voor.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 16:23

Is maar goed dat je niet te veel in de UK kijkt

rustig maar we zijn niet boos...... :lol:

Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 16:36

Ik ook niet :lol:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 16:40

8) OOk hier gaat het al zo lekker :icon_top:

Fijn te horen dat de hersentransplantatie goed is gekomen :D :P

en die Orcairi's staan em goed man!! 8) Grilletje zou ik ook nog ff twijfelen over de kleur, maar denk gewoon in het thunder bleu... ;)

word een LeKeL bakkie man 8)
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 16:52

Zolang je er maar geen LSD deuren op pleurt.... ;)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 16:59

Als ik een GP zou hebben zou ik 'm van buiten ook helemaal standaard gelaten hebben, maar ik zie het probleem van die paar kleine uiterlijke aanpassingen bij Franklyn niet zo. Het gaat om een sleepoog, de Orciari's en een aerogrille en zolang je de originele onderdelen bewaart, kan je gewoon weer terug naar een 100% originele GP.

En Hans, had jij de rode spiegelkappen, een van de opvallendste kenmerken van de GP, niet vervangen door carbon? :mrgreen:
Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 17:06

Ivo schreef:Als ik een GP zou hebben zou ik 'm van buiten ook helemaal standaard gelaten hebben, maar ik zie het probleem van die paar kleine uiterlijke aanpassingen bij Franklyn niet zo. Het gaat om een sleepoog, de Orciari's en een aerogrille en zolang je de originele onderdelen bewaart, kan je gewoon weer terug naar een 100% originele GP.

En Hans, had jij de rode spiegelkappen, een van de opvallendste kenmerken van de GP, niet vervangen door carbon? :mrgreen:
Ja nou je het zegt ik wou het niet zeggen zelfs je avatar is ervoor aangepast:P .... IVO jij bent hier wakker.... >)

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 17:06

WoK schreef:Zolang je er maar geen LSD deuren op pleurt.... ;)
uuuuuuuh ik heb ze wel leggen.... :roll: oeps

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jan 2011, 17:07

mini cabrio schreef:8) OOk hier gaat het al zo lekker :icon_top:

Fijn te horen dat de hersentransplantatie goed is gekomen :D :P

en die Orcairi's staan em goed man!! 8) Grilletje zou ik ook nog ff twijfelen over de kleur, maar denk gewoon in het thunder bleu... ;)

word een LeKeL bakkie man 8)
dank je wel Mark ze nieuwe brain gaat er vrijdag in.. :D dan kunnen we weer zonder die lampjes :rijden

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”