Koppeling maakt herrie
- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder
Bericht
Mischien heb ik er over heen gelezen, maar klopt het dat de drukgroep ook een rammelend geluid maakt bij sommige mcs?
Als ik hem koud start is het of er een knikker in de bak zit. (in de vrij) Koppeling in trappen en het is weg. Best jammer als je net een r53 mini cooper s heb gekocht....
Het gierende geluid heb ik echter nog niet waargenomen.
Als ik hem koud start is het of er een knikker in de bak zit. (in de vrij) Koppeling in trappen en het is weg. Best jammer als je net een r53 mini cooper s heb gekocht....
Het gierende geluid heb ik echter nog niet waargenomen.
- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder
Bericht
Lijkt idd op het druklager.. Als alles warm is is het zo goed als over.
Inmiddels nog topic gevonden waar hetzelfde probleem werd omschreven, schijnt een kwaaltje te zijn en verder niet schadelijk.
Gaat wel over een cooper s pre facelift en geen one.
Inmiddels nog topic gevonden waar hetzelfde probleem werd omschreven, schijnt een kwaaltje te zijn en verder niet schadelijk.
Gaat wel over een cooper s pre facelift en geen one.
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Ja, zoals die van mij. Maar dat wordt opgelost door Roy.coendek schreef:wat jij omschrijft klinkt als het lager..... er zijn een aantal ONE's die er last van hebben..

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors