Heb de lampjes er uit gehaald en zo geprobeerd te fohnen.
Maar volgens mij kan ik zo fohnen tot ik een ons weeg.
Hoe haal ik de kap er uit dan? 1 schroefje?
Waar ongeveer?
Vocht in achterlicht
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je de ene schroef (achter het klepje in de kofferbak) los hebt, dan kun je de hele lamp-unit naar buiten duwen. Als de lamp naar buiten komt, dan de stekker loshalen, als het goed is heb je dan de unit los in de hand. Vervolgens kun je het stuk waar de stekker aanzit, loskoppelen (ik geloof twee "klipjes", onder en bovenkant). Als je die los klikt, heb je drie lamp openingen om droog te fohnen ....
succes again!!
marss
succes again!!
marss
- sieshol
- Leerling Mini lid
Bericht
Ha, ha, ben niet blond hoor als jullie dat zo langzamerhand denken....... maar waar kan ik die schroef nou vinden dan????
Boven, onder......
Heb van binnen uit de lampjes er al uit dus tot zo ver lukte het.
Maar die schroef........................
Boven, onder......
Heb van binnen uit de lampjes er al uit dus tot zo ver lukte het.
Maar die schroef........................

- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
Zoals je hebt gelezen, hebben meer mensen er last van. Toen ik nog een S reed, had ik dat ook. De waterafdichting die op de achterlicht units zitten, kan je los kopen bij de dealer voor een paar knaken. Ik heb toevallig nog 1 liggen voor links achter, helemaal nieuw. Mail je adres maar, dan stuur ik heb wel op...for free!!...kan ik weer eens iemand blij maken!...
Greetz, Hans...
Re: Vocht in achterlicht
Hey Siegrid,sieshol schreef:Hallo allemaal,
Ben sinds 2 weken de trotse bezitter van een Copper van 07-2002.
Ziet er toppy uit, behalve het vocht in mijn linker achterlicht...........
Iemand een oplossing?????
Moet er een nieuwe kap op? een nieuwe unit?
Andere oplossingen??
Alvast bedankt!!
Groetjes, Siegrid
Zoals je hebt gelezen, hebben meer mensen er last van. Toen ik nog een S reed, had ik dat ook. De waterafdichting die op de achterlicht units zitten, kan je los kopen bij de dealer voor een paar knaken. Ik heb toevallig nog 1 liggen voor links achter, helemaal nieuw. Mail je adres maar, dan stuur ik heb wel op...for free!!...kan ik weer eens iemand blij maken!...
Greetz, Hans...

!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
Hey Siegrid,
Hmm, ja zonder afdichting wordt het een aquarium!!....
Maar een hele nieuwe unit?...oeps...zonde!...met een gratis pakking was je veel voordeliger uit geweest...maar ja dat is een koe in z'n kont kijken...
Mooi dat het is opgelost inmmiddels....
Greetz, Hans
Hmm, ja zonder afdichting wordt het een aquarium!!....

Maar een hele nieuwe unit?...oeps...zonde!...met een gratis pakking was je veel voordeliger uit geweest...maar ja dat is een koe in z'n kont kijken...
Mooi dat het is opgelost inmmiddels....
Greetz, Hans
!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
- Storkiaan
- Nieuw Lid
Bericht
Lekkage achterlicht
Heb problemen met een lekkend (condensvorming) in een van de achterlichten. Wie heeft hier ook ervaring mee?
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors