Hallo,
Is het mogelijk via een spacer velgen te plaatsen met steek 5x120ET40 op een mini met steek 4*100
zijn deze te verkrijgen of is er iemand die weet waar ik die custom kan laten maken.
Heb namelijk BMW 18" OZ RACING SUPERTURISMO GT velgen op het oog voor een mooi prijsje.
Greets
Bartie
5x120ET40
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
is dat een veilige oplossing?, zou namelijk een hoop schelen op oa de velgprijs maar ook de keuze in velgen.
moet je in dit geval ook niet op de naafdikte letten en dus de centreerring van de spacer/adapter.
Coen praat ons eens bij
moet je in dit geval ook niet op de naafdikte letten en dus de centreerring van de spacer/adapter.
Coen praat ons eens bij

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
adapters kan... ik heb toen 4x100 naar 5x130 laten maken.. paste perfect maar wel alleen met porsche.. je moet minimale dikte hebben van 14mm maar liever dikker om het veilig te laten zijn.. + de kop kwijt te kunnen van de adapter in de naaf.
et40- ideaal 18mm is ET 22.. ik weet niet hoe breed ze zijn maar dan kan ik er wat zinnigers over zeggen..
veilig maken kan zeker...
Cheers
Coen
et40- ideaal 18mm is ET 22.. ik weet niet hoe breed ze zijn maar dan kan ik er wat zinnigers over zeggen..
veilig maken kan zeker...
Cheers
Coen
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors