Heb ik ook ooit eens voorgehad met die schroefdraad.
Ik denk al te weten wat het probleem is
Heb je de topmounts aangedraaid en gelost met een slagmoer sleutel?
GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou, lekker dan. Suc6 gozer...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Kees en Annet
- Racende reporter
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn broer beweerde dat het was omdat de top mounts niet stevig genoeg vastzaten. Hierdoor heeft ie met het luchtdrukpistool die krengen serieus vastgezet.
Bij de andere kant is het mij gelukt genoeg grip te krijgen op de demper met een waterpomptang maar met deze krijg ik hem maar niet vast.
Ik had last van een rammel, waarvan ik nu weet dat het van mijn stabilisatorstang is want de verbindinen met de veerpoten was niet volledig vast.Neovo schreef:Heb ik ook ooit eens voorgehad met die schroefdraad.
Mijn broer beweerde dat het was omdat de top mounts niet stevig genoeg vastzaten. Hierdoor heeft ie met het luchtdrukpistool die krengen serieus vastgezet.
Bij de andere kant is het mij gelukt genoeg grip te krijgen op de demper met een waterpomptang maar met deze krijg ik hem maar niet vast.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, I know.. Maar wat zijn de juiste tools daarvoor? 
Ik kan niets vanboven op de zuiger zetten, waar de versmalling is aan de schroefdraad voor een sleutel, omdat ik dan de bout niet kan tegenhouden doordat die zo diep in de top mount zit..

Ik kan niets vanboven op de zuiger zetten, waar de versmalling is aan de schroefdraad voor een sleutel, omdat ik dan de bout niet kan tegenhouden doordat die zo diep in de top mount zit..
- Neovo
- Be Mini
Bericht
Ik heb het 2 maal voorgehad met KW's ook ivm slagmoer sleutel
En 2 maal geen garantie gehad daar door
Nu heb ik een speciale sleutel set gekocht om die manueel aan te draaien
Bij KW zelf zeggen ze specifiek niet aan te draaien met een slagmoer sleutel
Dit kan de oorzaak zijn kerelGeoBem007 schreef:Ik had last van een rammel, waarvan ik nu weet dat het van mijn stabilisatorstang is want de verbindinen met de veerpoten was niet volledig vast.Neovo schreef:Heb ik ook ooit eens voorgehad met die schroefdraad.
Ik heb het 2 maal voorgehad met KW's ook ivm slagmoer sleutel
En 2 maal geen garantie gehad daar door
Nu heb ik een speciale sleutel set gekocht om die manueel aan te draaien
Bij KW zelf zeggen ze specifiek niet aan te draaien met een slagmoer sleutel
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
No offence, maar je hebt voor de tweede keer miserie met je setje... Waarom ga je niet gewoon naar een bandenboer ofzo? Ik heb mijn set daar gekocht en laten plaatsen. Moet er wat versteld worden dan laat ik het ook daar doen, is er dan iets niet juist, dan lossen zij het maar op...
Lijkt erop dat je aardig je kansen op garantie aan het verknallen bent
, zou jammer zijn. Hopelijk komt het toch terug goed 
Lijkt erop dat je aardig je kansen op garantie aan het verknallen bent

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had het graag uit handen willen geven, indertijd met het monteren al. Maar ik was te ijverig en wou de kit er snel onder, dus heb'm er toen zelf onder gestoken.
Nu met de gebroken demper had ik het ook met plezier uit handen gegeven, maar durfde er niet meer mee rijden. En nadat die achterste demper er af was kon ik niet meer terug.
Dit is het laatste dat ik zelf doe aan mijn auto. 2011 wordt al geen goed jaar, dat voel ik nu al.
Heb inmiddels een draadtap in handen, dus hopelijk krijg ik dat snel in orde.
Morgen ga ik met de KW demper naar Greg, die mag dat oplossen. Hij heeft het zo vast gevezen, hij mag het los doen ook
Ik denk niet dat KW levenslange garantie geeft. Setje is inmiddels derdehands en al meer dan 2 jaar oud. Garantie kon ik zowiezo naar fluiten denk ik.Fred schreef:No offence, maar je hebt voor de tweede keer miserie met je setje... Waarom ga je niet gewoon naar een bandenboer ofzo? Ik heb mijn set daar gekocht en laten plaatsen. Moet er wat versteld worden dan laat ik het ook daar doen, is er dan iets niet juist, dan lossen zij het maar op...
Lijkt erop dat je aardig je kansen op garantie aan het verknallen bent, zou jammer zijn. Hopelijk komt het toch terug goed
Ik had het graag uit handen willen geven, indertijd met het monteren al. Maar ik was te ijverig en wou de kit er snel onder, dus heb'm er toen zelf onder gestoken.
Nu met de gebroken demper had ik het ook met plezier uit handen gegeven, maar durfde er niet meer mee rijden. En nadat die achterste demper er af was kon ik niet meer terug.
Dit is het laatste dat ik zelf doe aan mijn auto. 2011 wordt al geen goed jaar, dat voel ik nu al.
Heb inmiddels een draadtap in handen, dus hopelijk krijg ik dat snel in orde.
Morgen ga ik met de KW demper naar Greg, die mag dat oplossen. Hij heeft het zo vast gevezen, hij mag het los doen ook

Onze sponsors