Ik heb een probleem

De onderdelen zijn onderzocht door Dekra en aangezien het geen productfout is en de auto zo jong is moet het wel mijn fout zijn

Dekra had mij ook gebeld om te vragen wat er gebeurd is maar ze hebben mijn hele verhaal verdraaid en zeggen nu dat ik al eerder problemen had met de koppeling en gewoon doorgereden ben. Ik weet dat onderweg naar de tocht en de 1e helft ik geen probleem had, pas tijdens het 2e deeel van detocht begon de auto te stinken en ik heb toen aangegeven, toen we weer een keer

Bij Smudde geven ze aan dat deze schade eigenlijk alleen kan ontstaan door een grote kracht, dus met hoge snelheid naar lage versnelling schakelen. Maar zij wisten/zeiden ook dat dat, op het punt waar we reden, niet eens mogelijk was.
Als ik ga googelen kom ik trouwens veel meer auto's tegen met dit probleem
Maar, wsl gaat dit nog een hoog oplopende zaak worden tussen mij, werkgever en leasemij. en het zou dus kunnen zijn dat ik getuigen nodig heb die bovenstaande kunnen verifieren. Het gaat dus om mensen die in de buurt van mij hebben gereden en die kunnen getuigen dat de auto normaal reed in het begin, dat we niet extreem hard gereden hebben en dat ik langs dat water niet echt veilig kon stoppen.
En ik weet dat ik, toen we gingen keren en mn auto echt nogal stonk, dat ik heb aangegeven dat ik bij t eerstvolgende dorp zou stoppen aan een paar van de andere rijders maar ik weet niet meer wie

Dus, mocht iemand zich wat herinneren en zich geroepen voelen om me indien nodig te helpen dan graag!