Mini Cooper S Clubman 2008

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Tommy R56D
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

06 jan 2011, 16:54

een vette clubman zene,ga je veel plezier aan beleven!
Ben alvast héél content van onze clubman S!

Greetz,

Tommy
Clubhouse
Garlic Chef

06 jan 2011, 17:40

Nice. 8)

Ik rij ook in een PW. :wink:

Veel plezier met je ride. :P
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mini Cooper S Clubman 2008

06 jan 2011, 20:18

NapO schreef:
Afbeelding
:hap :hap

Heel dikke bak! Congratz, ga je zeker plezier aan hebben 8)
Ian
Be Mini
Be Mini

06 jan 2011, 20:39

Gefeliciteerd! Stond deze niet te koop als JCW? Dat verklaard tevens de snelheid.
:lol:
bezwi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jan 2011, 20:43

Chiptunen bij Beek, heb je voor minder geld dan een JCW tuningset ongeveer hetzelfde vermogen.

Veel plezier met je nieuwe auto, maar denk om je rijbewijs :lol:

Het antwoord op je vraag voor de Nuvi 660 is JA zie http://www.cravenspeed.com/products/Fle ... Mount.html
NapO
Enthousiast
Enthousiast

06 jan 2011, 21:59

@bezwi, thnx voor je link...ga ff kijken...dat lijkt me wel wat :)
@ian, ja klopt, alleen tis geen jcw, heeft wel jcw wielen maar daar is alles mee gezegd.

de vorige eigenaar heeft alleen de volledige lijst van accessoires aangevinkt met zijn muis voordat ie m kocht...

er schijnt zelfs van die moodlight dinges in te zitten wat in kleuren kan veranderen,...wat je er aan hebt weet ik niet maar daar kom ik nog wel achter :)
Mini Cooper S Clubman
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jan 2011, 22:43

Hij heeft niet de volledige lijst opties want er zijn nog redelijk wat opties aan te vinken maar hij is zeker niet kaal.. en mooie combi.. dat zwart/wit :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2011, 13:08

tunen bij Beek brengt je idd meer vermogen dan de JCW kit en is een heel stuk goedkoper. Hou je nog geld over voor een grotere IC. :wink: Onze Clubman S heeft dankzij een Beek-kuurtje 218 pk en 320Nm.

Die ambientlights kun je in verschillende kleuren instellen. Je hebt er niks aan, maar het ziet er leuk uit. Bij mij zat het vooral in de weg bij de montage van de rolbeugel.... :lol:

En wat mso zegt, helemaal vol is 'ie niet, maar wel bijna helemaal vol. Maar wtf man, het is een superdikke bak! Have fun with it!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
NapO
Enthousiast
Enthousiast

07 jan 2011, 13:37

mushrop schreef:tunen bij Beek brengt je idd meer vermogen dan de JCW kit en is een heel stuk goedkoper. Hou je nog geld over voor een grotere IC. :wink: Onze Clubman S heeft dankzij een Beek-kuurtje 218 pk en 320Nm.

Die ambientlights kun je in verschillende kleuren instellen. Je hebt er niks aan, maar het ziet er leuk uit. Bij mij zat het vooral in de weg bij de montage van de rolbeugel.... :lol:

En wat mso zegt, helemaal vol is 'ie niet, maar wel bijna helemaal vol. Maar wtf man, het is een superdikke bak! Have fun with it!
218! das serieus...wat heb je precies laten doen? en hoeveel was je kwijt?

kan ik beek opbellen en zeggen ..doe mij dat ook maar ..je weet wel van die andere clubman s 8)
Mini Cooper S Clubman
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2011, 13:59

is "gewoon" de standaard tuning van Beek. Het is custom software, that's it. Kost 325 euro. Kan je wel een grotere IC aanbevelen, kost rond de 8/900 euro. Dan heb je in de zomer ook nog wat aan die pk's. :wink:

Dus ja, je kan Beek gewoon bellen en zeggen: dat wil ik ook! :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jan 2011, 15:08

@NapO - en als je nog twijfeld kan ik dat ook beamen.. :lol:

rond de 220pk en 320 koppel..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
bezwi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jan 2011, 16:45

Blont-007 heeft een beugel te koop voor je Nuvi, zie

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=20567

gr Ben
NapO
Enthousiast
Enthousiast

07 jan 2011, 17:09

Ragnar schreef:@NapO - en als je nog twijfeld kan ik dat ook beamen.. :lol:

lekker 8) , ik heb op aanraden van klaas ook de rubbers besteld,...staat in me eerste post als update. (ben naam ff vergeten)

@bezwi, ik zal ff kijken. thnx :D

ik ben echt zo benieuwd wat ie doet na de "upgrade".

IC wacht ik heel even mee, das serieus knaken en moet ook nog winterbanden.

Ik heb het al gemerkt, het zijn niet de aanschafkosten van de auto maar alles wat er bij komt,...mijn hemel wat is er bizar veel voor te krijgen. dik hoor! :D
Mini Cooper S Clubman
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2011, 18:05

NapO schreef:
Ragnar schreef:@NapO - en als je nog twijfeld kan ik dat ook beamen.. :lol:

lekker 8) , ik heb op aanraden van klaas ook de rubbers besteld,...staat in me eerste post als update. (ben naam ff vergeten)

@bezwi, ik zal ff kijken. thnx :D

ik ben echt zo benieuwd wat ie doet na de "upgrade".

IC wacht ik heel even mee, das serieus knaken en moet ook nog winterbanden.

Ik heb het al gemerkt, het zijn niet de aanschafkosten van de auto maar alles wat er bij komt,...mijn hemel wat is er bizar veel voor te krijgen. dik hoor! :D
Als je het geldboompje wilt redden kun je beter niet meer hier rondsurfen. Ik ben "helaas" ook verslaafd geraakt aan het minstens 100x p/dag F5-en hier, en geloof het of niet maar mijn modlijstje begon amper een jaar geleden met zo'n 4 a 5 zaken... inmiddels zijn het er, heel vervelend, iets meer en ik ben nog lang niet klaar!

nogmaals, WELKOM BIJ DE NEWMINICLUB !!!! :lol: :icon_top:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jan 2011, 18:14

heb ik ook beetje last van hahaha..... :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”