Heb net m'n MINI terug gekregen, zag er netjes uit, althans van buiten...
Wat is jullie mening? Dit is meer Beunhazen-werk in mijn ogen, of zie ik dat verkeerd?

Wilde ik ook, maar leasemij heeft contracten met anderen...Mini Poeper schreef:Daarom laat ik altijd schade herstellen door dealer.
Zie je niet dat alle andere onderdelen die NIET rood behoren te zijn, nu rood zijn?JCW_Werk schreef:Ik zie niks... Of is het dat soort witte stof wat erop ligt? Het lijkt wel verf! Als dat het geval is, ziet het er inderdaad niet uit.
Ja, ken het...LUV2XLR8 schreef:Wilde ik ook, maar leasemij heeft contracten met anderen...Mini Poeper schreef:Daarom laat ik altijd schade herstellen door dealer.
Maar dan heeft 'ie de troep op de andere delen er niet mee af!florisvandam schreef:zo dan ben je lekker genaaid zeg, ik zou hem bij een ander laten over spuiten en de rekening gewoon aan hun presenteren!!!
Mail richting leasemij (LeasePlan) is al de deur uit met dezelfde foto'sRobert schreef:Dit is echt broddel-werk. Niks is afgeplakt, overal spuitnevel. Onmiddelijk melden aan je verzekering/leasemaatschappij. En zeker mee teruggaan.
(Lijkt me nu wel heel moeilijk om dit te herstellen, in ieder geval zeer tijdrovend, om de spuitnevel weer uit je motorruimte te halen.)
Onze sponsors