Hallo allemaal!
Mijn naam is Rudi en ik ben al een tijdje trouwe bezoeker van dit gave forum, maar had me tot nu toe nog niet voogesteld omdat ik me vooral aan het orienteren was op de aankoop van mn eigen Mini. Veel zinvolle dingen opgestoken hier, waarvoor dank!
Afgelopen week heb ik hem gekocht, een Mini Cooper S Clubman uit 2008 in Pepperwhite. Ik ben er echt helemaal blij mee, na mn laatste lease Audi nu weer echt iets voor en van mezelf. Dezelfde dag ook nieuwe bandjes er op want de winter is nog lang niet voorbij. De Vredesteins Quatrac 3 all season banden bevallen tot nu toe prima, toch wel fijn zoveel meer grip als zomer banden.
De eerste mods heb ik al besteld en binnen, o.a. Carkit, telefoonhouder en in- en exterieur chromeline. Nu snel wat beter weer (want alleen carport, brrrr).
Zal binnenkort ook wat foto's posten!
Even voorstellen, Rocketruud
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club!!
Gefeliciteerd met je clubman!!
Ga je vast veel plezier mee beleven!!
Groet,
Mark
Gefeliciteerd met je clubman!!

Ga je vast veel plezier mee beleven!!
Groet,
Mark
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier eb gefeliciteerd met je aankoop
have fun and drive safe......
have fun and drive safe......

burn rubber not your soul

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Ruud,
Welkom hier,en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Veel rijplezier toegewenst
Wel even snel wat foto's plaatsen
Welkom hier,en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Veel rijplezier toegewenst

Wel even snel wat foto's plaatsen

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Rocketruud
- Nieuwsgierig
Bericht
Thanks all!
Vandaag met mn schatje (mijn vriendin dus...) naar Beverwijkse Bazar geweest. In een van de hallen zit een man die stickers ed ter plekke voor je maakt. Viperstripes gekocht, € 20,--, niet slecht he?
De foto's volgen
Vandaag met mn schatje (mijn vriendin dus...) naar Beverwijkse Bazar geweest. In een van de hallen zit een man die stickers ed ter plekke voor je maakt. Viperstripes gekocht, € 20,--, niet slecht he?
De foto's volgen

Onze sponsors