Ik weet het, helaas had ik geen keus...Hans J schreef:Ik heb je gewaarschuwd![]()
bij mij ook 2 x slechtwerk daar.

Ja ik zie het welMini Poeper schreef:Zie je niet dat alle andere onderdelen die NIET rood behoren te zijn, nu rood zijn?JCW_Werk schreef:Ik zie niks... Of is het dat soort witte stof wat erop ligt? Het lijkt wel verf! Als dat het geval is, ziet het er inderdaad niet uit.
Vind ik ook! Maar de naam klinkt als een redelijk groot bedrijf, dan moet de leiding daar met een iets hogere opleiding zich helemaal schamen. Die moet alles toch coördineren en managen.Berthil schreef:Je moet eens vragen of die spuitgasten hun LTS (of hoe dat tegenwoordig heet) wel af hebben gemaakt, kunnen ze zelf niet nadenken![]()
Dat je zoiets zo aan klanten durft mee te geven, ongelooflijk.
Dat impliceert dat alle sufgeleerden en managers capabel zijn en dat is natuurlijk niet zo (kan ik uit eigen ervaring werkend bij een groot bedrijf zeggen)Mini Poeper schreef:dan moet de leiding daar met een iets hogere opleiding zich helemaal schamen. Die moet alles toch coördineren en managen.
Nee, dat is wel de bedoeling! Ik weet het wel uit ervaring op school. Soms kan ik me dood irriteren aan die mensen die het gewoon niet snappen. Echter halen zij altijd wel goede punten met tentamens, maar met projecten heb echt niks aan hun of ze vragen alles aan de docenten en leveren dus geen eigen bedacht project af.Berthil schreef:Dat impliceert dat alle sufgeleerden en managers capabel zijn en dat is natuurlijk niet zo (kan ik uit eigen ervaring werkend bij een groot bedrijf zeggen)Mini Poeper schreef:dan moet de leiding daar met een iets hogere opleiding zich helemaal schamen. Die moet alles toch coördineren en managen.
Onze sponsors