hij moet alleen nog uitgelijnt worden!!!!!!!!!!!!!!!!!RobbeDoes schreef:ik vind het ook vet staan![]()
kun je de witte velgjes wel als wintervelg gebruiken
Quinten's R53 m7 cai p 32
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat een mooi setje jcw sideskirts op ebay in jou kleur voor 275 eurie dacht ik 
http://cgi.ebay.nl/New-BMW-Mini-Cooper- ... _890wt_989

http://cgi.ebay.nl/New-BMW-Mini-Cooper- ... _890wt_989
- Quinten
- Be Mini
Bericht
jaa die zijn zeker dik, vind hte bij adriaan ook super staan!
maar consentreer me nu eerst ff op de velgen en banden, skirts komen later nog!
wil ook nog hoop andere dingen doen!
twijfel ook nog over of ik me gehele intereur carbon ga wrappen en dan chrome ringen of dat ik m helemaal antraciet koop!
wat vinden jullie?
twijfel ook nog over of ik me gehele intereur carbon ga wrappen en dan chrome ringen of dat ik m helemaal antraciet koop!
wat vinden jullie?
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik vind die skirts wel erg goedkoop want ze zijn al in kleur daarom zou ik die lekker eerst doen en dan vd zomer een paar dikke wielen
interieur wrappen is altijd cool

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht

Weet alleen niet hoe wrap eruit komt te zien? zal vast verschillen met het JCW carbon... mits goeie kwaliteit zeker carbon, staat gewoon superdik!
Carbon !!!Quinten schreef:jaa die zijn zeker dik, vind hte bij adriaan ook super staan!
wat vinden jullie?

Weet alleen niet hoe wrap eruit komt te zien? zal vast verschillen met het JCW carbon... mits goeie kwaliteit zeker carbon, staat gewoon superdik!

- Quinten
- Be Mini
Bericht
ik moet zoiezo binnekort nieuwe banden.. dus dan wil ik gelijk daarbij nieuwe velgen halen, daarom gaat dat toch ff voor de skirts...
PepperWhite schreef:ik vind die skirts wel erg goedkoop want ze zijn al in kleur daarom zou ik die lekker eerst doen en dan vd zomer een paar dikke wielen![]()
ik moet zoiezo binnekort nieuwe banden.. dus dan wil ik gelijk daarbij nieuwe velgen halen, daarom gaat dat toch ff voor de skirts...
- Quinten
- Be Mini
Bericht
nee je hebt 2 houders die door je grill gaan en die je aan de onderkant van je motorkap vast monteerd. op die houders schroef je dan je DL's..
maar ik vroeg me dus af hoe ik die houders aan me motorkap monteer.
blont, ik heb alleen geen popnagels..geen idee hoe ik daar aan kan komen ofzo ook, dus denk toch dat ik ze gewoon vast laat lassen..
maar ik vroeg me dus af hoe ik die houders aan me motorkap monteer.
blont, ik heb alleen geen popnagels..geen idee hoe ik daar aan kan komen ofzo ook, dus denk toch dat ik ze gewoon vast laat lassen..
Onze sponsors