Vandaag de laatste hand gelegd aan de GP armen na arriveren van een opvulring voor de onderste draagarm uit Munchen wat enige tijd gekost heeft. Een combinatie die je niet vaak zult zien, Electric Blue met aluminium schommelarmen
Daarna was het tijd om hem even uit te laten en alles te testen. De voorste Lexaan ramen floten nogal boven de 80 km/h, daar was ik al bang voor. Gelukkig heb ik dat kunnen verhelpen door de ramen opnieuw af te stellen en beter te positioneren. Wel even wennen zonder window tinting maar de binnenkant mag ook gezien worden en het gaatje van de ruitenwisser is nu eindelijk weg
Ik heb de auto tevens rondom 1 cm hoger gedraaid. Dit om de nieuwe splitter heel te houden op de Ring. Kijkend naar de bandenlijtage van de Toyo's op de Ring heb ik tevens de achterkant meer camber gegeven en voor wat minder. De auto moet nu wel een keer goed uitgelijnd en uitgewogen worden.
Jammer dat je em hoger moet draaien, maar wel verstaanbaar, zo zonde zijn van die splitter. Hij ziet er nog steeds gelikt uit, maar komt de splitter niet wat ver naar voren, of heeft die anders geen effect op de downforce?
Laatst gewijzigd door Fred op 09 jan 2011, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.