Een week of 3 geleden heeft door het vriezen mijn raam een kiertje open gestaan 's nachts. Sindsdien heb ik last van vocht in mijn auto. Ik weet niet of het door het openstaande raam komt of dat er een andere oorzaak is, ik heb het namelijk niet iedere dag!!
Na die nacht heb ik met mijn ramen open gereden, tijdens het auto schoonmaken alles open gezet. Maar niets helpt.
Voor en zij ramen zijn gewoon beslagen aan de binnenkant iets meer dan normaal, maar van het achterraam lopen echt de druppels naar beneden.
Iemand een idee waar het door kan komen en hoe ik het op kan lossen??
Vocht in auto
- JennyStyle
- 4 op een rij!
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
allemaal vocht. Ik heb mijn auto wel eens een uurtje laten draaien, kachel en blazers op 100 en raam stukje open, maar het effect
was minimaal.
Re: Vocht in auto
Ik heb hier ook wel eens last van, maar dit komt ook vaak doordat je sneeuw etc. meeneemt bij het instappen.. Dat is ookJennyStyle schreef:Een week of 3 geleden heeft door het vriezen mijn raam een kiertje open gestaan 's nachts. Sindsdien heb ik last van vocht in mijn auto. Ik weet niet of het door het openstaande raam komt of dat er een andere oorzaak is, ik heb het namelijk niet iedere dag!!
Na die nacht heb ik met mijn ramen open gereden, tijdens het auto schoonmaken alles open gezet. Maar niets helpt.
Voor en zij ramen zijn gewoon beslagen aan de binnenkant iets meer dan normaal, maar van het achterraam lopen echt de druppels naar beneden.
Iemand een idee waar het door kan komen en hoe ik het op kan lossen??
allemaal vocht. Ik heb mijn auto wel eens een uurtje laten draaien, kachel en blazers op 100 en raam stukje open, maar het effect
was minimaal.
Mini... Exciting to the very last drop.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb hier geen ervaring mee, maar misschien dat het helpt om een keer aan luchtkachel (bouwdroger) een nachtje erin te laten draaien... kan je huren bij bijv boels ofzo... anders kan je altijd nog je tapijten en stoelen proberen te fohnen.. maar dat zal ook niet echt op schieten.. 

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors