Mini United 2011: Hoe, wat waar??
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
goed door sturderen dus.
Zit je alweer met je neus in de boeken GeoffreyGeoBem007 schreef:Heb vorige zomer in een ruk van St-Raphaël naar Antwerpen gereden. 10u'tjes over gedaan, in totaal mss 2u gestopt.
Perfect te doen
Ik kijk er al naar uit! Moet enkel zien dat ik geen herexamens heb dan

goed door sturderen dus.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
(Zegt iemand die zelf ook teveel tijd hier doorbrengt ipv in de boeken)
Geen nood, we vragen Berthil wel even of hij jou tot die tijd een ban kan geven... geen newminiclubforum = veel tijd over om te studeren !!GeoBem007 schreef:Heb vorige zomer in een ruk van St-Raphaël naar Antwerpen gereden. 10u'tjes over gedaan, in totaal mss 2u gestopt.
Perfect te doen
Ik kijk er al naar uit! Moet enkel zien dat ik geen herexamens heb dan

(Zegt iemand die zelf ook teveel tijd hier doorbrengt ipv in de boeken)

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik wil wel, maar weet niet of ik een paar dagen eerder weg kan. Ben die week dan net terug van vakantie.Fisico schreef:Wij kunnen ook een paar dagen eerder gaan en en leuke rondje doen via Muchen, Milan en Monaco
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Pascal R
- 4 op een rij!
Bericht
MINI UNITED 2011
MINI UNITED zou doorgaan van 26 tot 28 augustus.
Dit op het circuit Paul Ricard in Le Castellat.
Dit is nog niet officieel bevestigd, maar zeer waarschijnlijk zal het op dit circuit zijn.
Zeer mooie streek (vorig jaar ben ik daar 2 weken op vakantie geweest).
Pascal
Dit op het circuit Paul Ricard in Le Castellat.
Dit is nog niet officieel bevestigd, maar zeer waarschijnlijk zal het op dit circuit zijn.
Zeer mooie streek (vorig jaar ben ik daar 2 weken op vakantie geweest).
Pascal
Laatst gewijzigd door Pascal R op 14 jan 2011, 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pascal R
- 4 op een rij!
Bericht
Mijn excuses hiervoor.
IK had dit gisteren vernomen en heb blijkbaar niet lang genoeg op het forum gezocht.Naatje schreef:uhh dat is al een tijdje bekend hoor :roll: maar nog steeds niet officieel bevestigd door MINI, althans datum en Zuid Frankrijk wel....er is al een topic aangemaakt in events 2011 :wink:
Mijn excuses hiervoor.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
in ieder geval tof dat je het dan gelijk hier dropt, that's the spirit! 

MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors