Ik stel voor dat al die Wanna-be Chili Red Devils hun volgende MINI in echt CHILI RED kopen in plaats van hun modelauto's om er naar te kunnen staren als ze in bed liggenmini cabrio schreef:![]()
![]()
volgens mij word de lijst wannabe's groter als echte bezitters... volgens mij heeft rob jr (robbedoes) ook nog wel een paar CR modellen... in die kast waar mijn velg bovenop staat...![]()
(Chili) Red Devils
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
En dan er hier nog die expres hun velg stuk rijden om een uitvlucht te kunnen vinden om die in de slaapkamer te kunnen plaatsen!
York - Power :: De Rode Raket

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
oooooooooooohhhhhhhhhh
Shame on me!! sorry!! ik dacht juist een beetje leven in de brouwerij te brengen hier...
maar je kan altijd aan berthil vragen de onzin uit dit topic te verwijderen...
maar aan de andere kant... kom op, een sirieus topic in de kletshoek??
haha
Martiio schreef:LOL! Was als leuk/serieus CR topic bedoeld maar zie alweer waar het heen gaat... zonde![]()
oooooooooooohhhhhhhhhh
Shame on me!! sorry!! ik dacht juist een beetje leven in de brouwerij te brengen hier...
maar aan de andere kant... kom op, een sirieus topic in de kletshoek??
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
En dan hier nog mensen die hun velg stuk laten rijden, om deze bij iemand anders op een vitrine kast te kunnen zetten...
haha
Maakt het verhaal dan goed ;YorkPower schreef:Ik stel voor dat al die Wanna-be Chili Red Devils hun volgende MINI in echt CHILI RED kopen in plaats van hun modelauto's om er naar te kunnen staren als ze in bed liggenmini cabrio schreef:![]()
![]()
volgens mij word de lijst wannabe's groter als echte bezitters... volgens mij heeft rob jr (robbedoes) ook nog wel een paar CR modellen... in die kast waar mijn velg bovenop staat...![]()
En dan er hier nog die expres hun velg stuk rijden om een uitvlucht te kunnen vinden om die in de slaapkamer te kunnen plaatsen!
![]()
![]()
En dan hier nog mensen die hun velg stuk laten rijden, om deze bij iemand anders op een vitrine kast te kunnen zetten...
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
Nog erger.. Inderdaadmini cabrio schreef:Maakt het verhaal dan goed ;YorkPower schreef:Ik stel voor dat al die Wanna-be Chili Red Devils hun volgende MINI in echt CHILI RED kopen in plaats van hun modelauto's om er naar te kunnen staren als ze in bed liggenmini cabrio schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
haha
York - Power :: De Rode Raket

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
maargoed, als zij er niet mee zou mogen rijden, hadden we nooit een mini gehad...
klopt... nadeel als je je moeder ergens mee laat rijden...YorkPower schreef:mini cabrio schreef:Nog erger.. InderdaadYorkPower schreef:
Maakt het verhaal dan goed ;
haha
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Ik zie alleen maar voordelen hier, zo kunnen we ons allemaal aanmelden in dit topic!
of wacht, laten we een forum openen!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
whaha ja precies!!Woosh! schreef:Ik zie alleen maar voordelen hier, zo kunnen we ons allemaal aanmelden in dit topic!
![]()
![]()
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
kom er net achter dat ik ook een CR MINIminiscuul miniatuurtje heb, van de Tukkertocht...
de CR mini cooper S pull-back...
ik hoor dus ook bij de wannabe club
de CR mini cooper S pull-back...
ik hoor dus ook bij de wannabe club
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
mijn ex : genaamd "CheckeredMINI"

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?