Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
O vraagje wet iemand op welk moment ik de momentsleutel moet instellen om de bougies vast te draaien 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zat je in een golf dan was je flink de sigaar geweest vrees ik
haha respect! met een MINI pak je sowieso al 70% van de vrouwen inBlue Chaser schreef:Shag schreef:Lekker bezig, mooie mazzel met die bougies!
Zo'n fuik is wel zuur. Toch aardig dat je niet meteen de bekeuring krijgt maar een waarschuwing (en plicht om alsnog te laten zien). positief bekijken !!
Was een hele leuke jonge politie agente , ik heb ff een lulverhaal opgehangen en mijn charmes in de strijd gegooit

Zat je in een golf dan was je flink de sigaar geweest vrees ik

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Shag schreef:haha respect! met een MINI pak je sowieso al 70% van de vrouwen inBlue Chaser schreef:Shag schreef:Lekker bezig, mooie mazzel met die bougies!
Zo'n fuik is wel zuur. Toch aardig dat je niet meteen de bekeuring krijgt maar een waarschuwing (en plicht om alsnog te laten zien). positief bekijken !!
Was een hele leuke jonge politie agente , ik heb ff een lulverhaal opgehangen en mijn charmes in de strijd gegooit![]()
Zat je in een golf dan was je flink de sigaar geweest vrees ik![]()

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
40N/M ???Blue Chaser schreef:O vraagje wet iemand op welk moment ik de momentsleutel moet instellen om de bougies vast te draaien

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
beetje late reactie, maar die Rota's staan dik Geer! 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kuch kuch proest proest !!
New mods coming rode coendekmod achterlichten , R50 scuttels
Update rota's - 2 helemaal klaar , incl boutjes gelijmt

O ben in onderhandeling met 2 personen over mijn oude velgen , als ik ze verkocht krijg SCHROEFSETJUUUUUUH !!!

New mods coming rode coendekmod achterlichten , R50 scuttels

Update rota's - 2 helemaal klaar , incl boutjes gelijmt

O ben in onderhandeling met 2 personen over mijn oude velgen , als ik ze verkocht krijg SCHROEFSETJUUUUUUH !!!

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
wanneer kunnen we de foto's verwachten
hoop dat je je velgen nu eindelijk verkoopt. mooie velgen voor een mooie prijs. en dan weer een schroefsetje.Blue Chaser schreef:Kuch kuch proest proest !!![]()
New mods coming rode coendekmod achterlichten , R50 scuttels![]()
![]()
Update rota's - 2 helemaal klaar , incl boutjes gelijmt![]()
O ben in onderhandeling met 2 personen over mijn oude velgen , als ik ze verkocht krijg SCHROEFSETJUUUUUUH !!!![]()
wanneer kunnen we de foto's verwachten

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb 2 facelift achterlichten gevonden en mailtjes verstuurd aan de verkopers echter vraag ik me af of het wel de zelfde zijn !
Ik weet verder weinig van facelift units maar de ene lijkt een wit glaasje te hebben en de andere een oranje .
Zijn er verschillende uitvoeringen van deze units of is het gezichtsbedrog
http://link.marktplaats.nl/410507066
http://link.marktplaats.nl/399092039
Geer
Ik weet verder weinig van facelift units maar de ene lijkt een wit glaasje te hebben en de andere een oranje .
Zijn er verschillende uitvoeringen van deze units of is het gezichtsbedrog

http://link.marktplaats.nl/410507066
http://link.marktplaats.nl/399092039
Geer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
En uit jouw woorden begrijp dat er dus setjes zijn met witte en oranje glaasjes ..
Dit zijn dus gewoon 2 verschillende , damn
Als het daadwerkelijk 2 verschillende zijn vraag ik me af of ik de kleur wel het zelfde krijg ..Fred schreef:Zeker voor die met de witte pinkers gaan, check mijn vorige mini maar
En uit jouw woorden begrijp dat er dus setjes zijn met witte en oranje glaasjes ..
Dit zijn dus gewoon 2 verschillende , damn

Onze sponsors