Ha, wilde net hetzelfde zeggen Berthil! Kassa schrijven! Eerst natuurlijk vragen of ze het willen oplossen en dreigen met negatieve reclame!Berthil schreef:Ik zou er meer werk van maken. Schrijf naar Kassa, Opgelicht, Consumentenbond, opvolger van Breekijzer als die er is en ik weet allemaal niet wat nog meer. De foto's spreken boekdelen. Echt schande dit.
Schadeherstel door Carflexs Rotterdam
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wat een stelletje klungelaars. Ziet er niet uit.
Lijkt wel of dat er nog een restje graffitty-verf opgemaakt moest worden.
Een op hol geslagen spuiter.
Marco, neem ze te grazen.
Heel veel succes.
Schadevergoeding en een vette ook
Lijkt wel of dat er nog een restje graffitty-verf opgemaakt moest worden.
Een op hol geslagen spuiter.

Schadevergoeding en een vette ook

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Ja ik weet dat iedereen het al gezegd heeft, maar ik wil ook toch nog effe zeggen dat dit echt schandalig is! Zoals Berthil al zei, ga ermee naar Kassa... Dit moet anders opgelost worden dan alleen 'ja sorry meneer, maar ik kan er nu niets meer aan doen..'
of 'het was een stagaire en die moet nog leren' Wat me niets zou verbazen trouwens... Zelfs ik weet dat de boel goed afgeplakt hoort te worden.... of zelfs gedemonteerd...
Heel veel succes met het oplossen en schadeclaimen!

Heel veel succes met het oplossen en schadeclaimen!
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je zo een auto durft terug te geven....
Carflexs is lid van de FOCWA, de branchevereniging van auto schadeherstelbedrijven. Eerst effe 125 euri overmaken, dan mag je je klacht doen...
Linkje naar de geschillencommisie.
Carflexs is lid van de FOCWA, de branchevereniging van auto schadeherstelbedrijven. Eerst effe 125 euri overmaken, dan mag je je klacht doen...
Linkje naar de geschillencommisie.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Jezus wat een geklungel!! Direct terug en ze als een kat in zijn eigen pis met de neus op de feiten drukken!
iDD.. zouden ze bij mij moeten doen!
iDD.. zouden ze bij mij moeten doen!

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag ff langs gegaan bij Carflexs...
"De auto had u in deze staat nooit mee mogen krijgen"
MINI werd gelijk werkplaats ingereden en hop een aantal man onder de motorkap om alles te poetsen. Ziet er weer toppie uit.
Wat wel weer jammer is, is dat mijn "bad eyes" tijdens deze operatie beschadigd zijn. Maar daar gaan ze nieuwe voor laten maken...
"De auto had u in deze staat nooit mee mogen krijgen"
MINI werd gelijk werkplaats ingereden en hop een aantal man onder de motorkap om alles te poetsen. Ziet er weer toppie uit.
Wat wel weer jammer is, is dat mijn "bad eyes" tijdens deze operatie beschadigd zijn. Maar daar gaan ze nieuwe voor laten maken...

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Onze sponsors