You're right! Hoop eigenlijk stiekem dat ie er dan al wel opzit maar anders gaat de spoiler zeker mee!!Adriaan schreef:De spoilerMartiio schreef:16. Martiio - tegen die tijd vast wel weer wat te monteren

Ik wil wel een gaatje in je dak boren hoorMartiio schreef:You're right! Hoop eigenlijk stiekem dat ie er dan al wel opzit maar anders gaat de spoiler zeker mee!!Adriaan schreef:De spoilerMartiio schreef:16. Martiio - tegen die tijd vast wel weer wat te monteren
Zolang je 't netjes doet mag je van mij... ik vind 't zelf stiekem toch wel beetje eng. En als het fout gaat kan ik jou er op aankijkenWoosh! schreef:Ik wil wel een gaatje in je dak boren hoorMartiio schreef:You're right! Hoop eigenlijk stiekem dat ie er dan al wel opzit maar anders gaat de spoiler zeker mee!!Adriaan schreef:
De spoiler![]()
Ik denk dat je beter Ragnar lief aan kan kijken, die heeft inmiddels ervaring ofzoMartiio schreef:Zolang je 't netjes doet mag je van mij... ik vind 't zelf stiekem toch wel beetje eng. En als het fout gaat kan ik jou er op aankijkenWoosh! schreef:Ik wil wel een gaatje in je dak boren hoorMartiio schreef:
You're right! Hoop eigenlijk stiekem dat ie er dan al wel opzit maar anders gaat de spoiler zeker mee!!![]()
Onze sponsors