Ik ben namelijk uitgenodigt om even te sprinten tegen zo'n clio 197 model 2009.
Standaard zou ik er niet aan durven beginnen maar heb nu zo'n 230pk!
Moet wel lukken niet? Iemand al ervaring mee

Dat ga ik proberen te regelen! Weet wel niet wat best is, filmen van buiten de auto of binnenin....Thomas schreef:Ik hoop op filmmateriaal?
Binnen is beter ivm windgeruis, maar dan moet je de camera vastzetten en zie je meestal niet goed hoe het verschil is tussen beide wagens, mijn idee was om iemand een 50m verder op te stellen met een camera in de hand.peter schreef:Binnen is denk beter. Anders heb je alleen maar windgeruis.
Wanneer gaat dit plaatsvinden? Het is nu nogal koud/glad. Heb jij een limited sper?
Met dit weer wel, daarom zal ik nog ook geen sprintje doen, ik heb met 230 pk met dit weer volledig wheel spin in ze 1 en 2 bij volgas.jean schreef:misschien dat die clio's een pak beter tractie hebben want dat vind ik nog het grootste probleem in de MINI...stefan740 schreef:Cijfers spreken voor zichzelf toch. Zolang je de start niet verprutst lukt het
vertel mij wat waardeloos vandeweek zelf nog in ze 3 spinnen.....MartinG schreef:Met dit weer wel, daarom zal ik nog ook geen sprintje doen, ik heb met 230 pk met dit weer volledig wheel spin in ze 1 en 2 bij volgas.jean schreef:misschien dat die clio's een pak beter tractie hebben want dat vind ik nog het grootste probleem in de MINI...stefan740 schreef:Cijfers spreken voor zichzelf toch. Zolang je de start niet verprutst lukt het
vanuit lage toeren wil die wel maar als je doorhaalt hahahaMartinG schreef:Ow nee ik gelukkig niet, dat scheelt ik heb gloednieuwe banden er sinds kort opDus vanaf ze 3 gaat die eindelijk.
Onze sponsors