Hallo allemaal,
Sinds een paar weken zijn mijn vrouw en ik de gelukkige bezitters van een blauwe mini cooper uit 2007
Een hele mooie uitvoering met bijna alle denkbare opties, behalve cruise control en navigatie.
Vooral het dubbele zonnedak bevalt ons goed.
Het is een import auto uit België met 85kw/116pk ipv de standaard 88kw/120pk (schijnt daar minder belasting te kosten)
Het is wel de nieuwe uitvoering met 6 versnellingen.
Helaas kunnen er geen drie kinderen op de achterbank, dus voor ritjes met het hele gezn zijn we aangewezen op onze V70. Geen straf overgens, we zijn al 6 jaar heel tevreden over deze comfortabele auto, maar zo'n Mini is gewoon meer "Fun".
Ik heb de auto op 4-seizoenenbanden van Goodyear gezet en ik moet zeggen dat dat prima bevalt. Voor mijn gevoel is de grip op sneeuw even goed als van onze V70 op winterbanden en op een droge weg sturen ze even strak als de zomerbanden die er op zaten.
Het dakraam gaf in het begin nogal wat windgeruis (dicht), maar na een uurtje sleutelen heb ik die helemaal stil gekregen. Als er belangstelling voor is zet ik nog wel een keer op het forum hoe ik dat gedaan heb
Even voorstellen: Minicoop (Ludolf)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie Mini Ludolf (sorry moet meteen aan dat discovery programma denken )
Gefeliciteerd , mooi ding !!
O , en welkom !!
Gefeliciteerd , mooi ding !!
O , en welkom !!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom Ludolf!
Gaaf dat je al meteen een oplossing hebt gevonden voor een probleempje!
Uiteraard is dat soort informatie handig en kun je kwijt in het Do It Yourself-gedeelte van de site.
Veel plezier met de MINI
Gaaf dat je al meteen een oplossing hebt gevonden voor een probleempje!
Uiteraard is dat soort informatie handig en kun je kwijt in het Do It Yourself-gedeelte van de site.
Veel plezier met de MINI

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors