Die kapjes heb ik al liggen! Vind ze nu alleen niet zo mooi staan i.c.m. huidige grill, zodra de aero erop zit zal dit stukken beter staan verwacht ikFred schreef:Aero grill zal em goed staan, mss nog de zwarte kapjes scoren voor je verstralers? Netjes met die wielen
Ik kan nu even geen foto ervan maken, maar ik weet dat het reset-knopje bij de facelift rechts naast de handrem zit, dus tussen de handrem en de passagiersstoel. Zit dus op een andere plek dan bij de pre-facelift.Shag schreef:Kan iemand met een facelift (2004 etc.) voor mij een foto droppen van de middenconsole en dan specifiek waar die knop voor het resetten van de bandenspanningsindicator zit?? Ik heb nu de retrofit console klaar liggen voor montage ivm de armsteun, alleen zie ik daar geen inkeping o.i.d. waar deze knop zou kunnen zitten...is op realoem ook niet te zien. call me stupid
Ivo schreef:Ik kan nu even geen foto ervan maken, maar ik weet dat het reset-knopje bij de facelift rechts naast de handrem zit, dus tussen de handrem en de passagiersstoel. Zit dus op een andere plek dan bij de pre-facelift.Shag schreef:Kan iemand met een facelift (2004 etc.) voor mij een foto droppen van de middenconsole en dan specifiek waar die knop voor het resetten van de bandenspanningsindicator zit?? Ik heb nu de retrofit console klaar liggen voor montage ivm de armsteun, alleen zie ik daar geen inkeping o.i.d. waar deze knop zou kunnen zitten...is op realoem ook niet te zien. call me stupid
Onze sponsors