nou nog even moeders mededelen dat ze vrijdag met haar oude auto naar dr werk moet...

onze mini staat helaas wel op zn winterslofjes, aangezien we nog maar 3 velgen hebben, en me 4e bij iemand in de slaapkamer op een kast staat...

HEEEEEEEE................mini cabrio schreef:Ik heb vrij gekregen!!!!!
nou nog even moeders mededelen dat ze vrijdag met haar oude auto naar dr werk moet...grote kans dus dat ik er gewoon bij ben
![]()
onze mini staat helaas wel op zn winterslofjes, aangezien we nog maar 3 velgen hebben, en me 4e bij iemand in de slaapkamer op een kast staat...
Inmiddels afgesproken om even met MiniChica bij te kletsen van te voren dus ik ga toch maar eenzamig wagonnetje spelen tot aan Haarlem dan.Wimvs schreef:N206, dan was ik de mini van te voren even bij me ouders in De Zilk.
vanuit daar kunnen we dan mooi binnendoor.
Leuk als je dr ook bij kunt zijn!mini cabrio schreef: Haha ja ik heb je inderdaad ook een paar keer op vrijdag zien staan... wat was er trouwens met je side scuttle gebeurd? Zag dat je een paar weken zonder dat roostertje erin heb gereden...![]()
Maar het zou best kunnen dat er niks schoon blijft......
Ik houd hoop dat ik me dakkie gewoon open kan gooien....als ik kan komen...
Done!Thomas schreef:Zullen we hier dan bij deze een dresscode afspreken voor de chauffeurs?
Trek ik ook een pak aan!
he dit was al afgekaart gewoon waar je je goed in voelt.........Deniz schreef:Tja, blijft een bruiloft he!franklyn85 schreef:He jongens ik loop niet in pak.................
Ik doe geen stroppie
hey, wanneer ben jij in mijn kast geweest?Deniz schreef:Nog regelen? Ziet jou walkin closet er niet zo uit?franklyn85 schreef:heb nu geen tijd meer om een pak te regelen
Onze sponsors