Rennline tow hook

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Rennline tow hook

12 jan 2011, 15:00

Ik wil zelf graag een rennline tow hook aanschaffen, echter is de prijs nogal :s
namelijk $95,- ofwel zo'n €73,37 per stuk ex verzendkosten uit de states (rennline.com, outmotoring.com etc.) Bij beek kosten deze tow hooks zelfs €125,- p/stuk.

Afbeelding

Rennline's stainless steel folding race hooks install in minutes on any Porsche with factory screw type removable tow hooks. Unlike the aluminum units on the market that are usually advertised as "for decorative purposes only", Rennline's stainless steel tow hooks are precision machined and will stand up to the extreme abuse seen in any race environment. These pulls have a 2" opening as required by most organized race events and screw directly into the factory bumper pull location. Each hook comes with a rubber bumper to be applied on the back side to insure your bumper cover will never get scratched from hook contact. Also included is one red tow sticker. Keep the corner workers and track officials happy by installing a set of hooks that are both highly visible and highly functional. Why is ours the best:

Ours is the original folding tow hook that has proven it's self 1000's of times over the years.
Fully machined and chamfered edges to eliminate cutting tow straps
Flawless brushed surface finish
Through bolt design - Some hooks on the market have bolts on each side resulting in very little thread contact causing hook failure.
300 series stainless steel
Replaceable tow stickers available in several colors.
BMW Z3 rear/5 Series Front and Mini Gen 1+ 2 (front and rear)

Heb gister een mailtje gewaagd aan rennline en nu zijn ze bereid een korting aan te bieden van 15% als ik er 10 of meer wil afnemen. Komt dan neer op $80,75 ofwel €62,36 per stuk, ex verzendkosten maar die delen we natuurlijk door het aantal afnemers!

Dus, wie is er geinteresseerd in een rennline tow hook?! :D
Die kleur (rood) is te vervangen door meer kleuren, zie http://www.rennline.com/Rennline-Tow-St ... tinfo/E33/

Rennline tow hook:
1.Shag
2.
3.
4....
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 jan 2011, 16:50

vergeet niet de douane kosten. Ik heb deze trouwens ook op de mijne zitten, alleen ik heb geen foto ervan:P Staat wel erg dik in ieder geval.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 16:55

Nee inderdaad, denk dat als we het aantal weten we wel kunnen uitzoeken hoeveel dat zal zijn. Denk niet al teveel i.c.m. shipping costs.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 jan 2011, 18:44

Heb je ook al bij Beek nagevraagd over een groupbuy korting?
Als importeur van Rennline lijkt het mij dat ze ook wel wat kunnen doen aan de prijs.

Als je dollar omrekent naar Euro lijkt het goedkoop maar er komt nog veel bij (douanekosten, belasting en verzendkosten (ook weer in Nederland)).

Ik heb trouwens een andere haak van Beek die ik persoonlijk mooier vind en bijna de helft kost maar ik zie hem niet meer op de website staan dus ik neem aan dat die niet meer te leveren is.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 18:58

Berthil schreef:Heb je ook al bij Beek nagevraagd over een groupbuy korting?
Als importeur van Rennline lijkt het mij dat ze ook wel wat kunnen doen aan de prijs.

Als je dollar omrekent naar Euro lijkt het goedkoop maar er komt nog veel bij (douanekosten, belasting en verzendkosten (ook weer in Nederland)).

Ik heb trouwens een andere haak van Beek die ik persoonlijk mooier vind en bijna de helft kost maar ik zie hem niet meer op de website staan dus ik neem aan dat die niet meer te leveren is.
Nee maar kan me niet voorstellen dat Beek in een groupbuy bijna 50% van de prijs afhaalt bij een afname van 10... aan de andere kant, valt te proberen natuurlijk! zal ze 'n mail sturen, informeren kan geen kwaad :D

EDIT: mail verstuurd, nu afwachten.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 15:38

Heb een reactie ontvangen van Beek,

we kunnen een korting krijgen op de verzendkosten, deze zijn best hoog. Als we zoveel mogelijk orders kunnen plaatsen zullen de verzendkosten 35,- bedragen gedeeld door het aantal mensen. Sleepoog zelf zal dan 110,- inclusief btw gaan kosten. Ik weet nog niet wat de verzendkosten/douane etc vanuit de states zal zijn maar alles bij elkaar zal het bij beek zo'n $100,- zijn, dus zoiets zal het inderdaad zijn.

laten we eerst dus 's de animo peilen...tot op heden vrij weinig :(

- Shag
-
-
maiky maik
Be Mini
Be Mini

14 jan 2011, 17:40

Zet mij ook maar oplijstje! Hoor vanzelf wel of wat word.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jan 2011, 01:07

- Shag
- Maiky Maik
-
-
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 feb 2011, 21:37

beetje heel erg weinig animo hier :|
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 feb 2011, 01:13

In mijn geval komt dat door de fikse prijs...
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2011, 18:58

Snap het.. deze groupbuy mag wat mij betreft gesloten worden.

heb vernomen dat deze tow hook bij een individuele bestelling inclusief verzendkosten "slechts" 77,- kost uit de states... dus inclusief alle kosten als douane etc.

maiky je hebt PM!
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2011, 20:19

Zijn er niet meerdere merken van die zulke sleepogen maken?? En dan goedkoper als het kan....
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2011, 20:24

best wel wat aanbod, maar vind dit veruit de mooiste 8)

Terug naar “Afgeronde groupbuys”