Op afstand is dit vrij lastig te beoordelen, jij bent vrijdag toch ook bij Walters bruiloft? Neem de console even mee, dan kan ik er naar kijken voor je.
Naar mijn idee is het gewoon overplaatsen.
Shag's Pure Silver R53
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht

Heb de mini overigens binnen staan momenteel (pa was pleite met z'n volvo dus ik greep m'n kans
) en heb wat klein onderhoud gepleegd... sproeier van de achterruit was al een poosje verstopt (2e x al) dus heb ik de handel losgehaald en met een compressor doorgeblazen. werkt weer prima nu.
Daarnaast oliepeil gecheckt en daar is sinds de grote beurt, wat alweer een poos terug is, nog echt geen druppeltje uit..zit gewoon ram vol!
Moet ik me zorgen maken?
lees her en der dat de R53's bekend staan om een relatief hoog olieverbruik.. m'n lupo verbruikte meer dan de mini..
Ik neem 'm mee! thanks!Ossie schreef:Op afstand is dit vrij lastig te beoordelen, jij bent vrijdag toch ook bij Walters bruiloft? Neem de console even mee, dan kan ik er naar kijken voor je.
Naar mijn idee is het gewoon overplaatsen.

Heb de mini overigens binnen staan momenteel (pa was pleite met z'n volvo dus ik greep m'n kans

Daarnaast oliepeil gecheckt en daar is sinds de grote beurt, wat alweer een poos terug is, nog echt geen druppeltje uit..zit gewoon ram vol!

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij hebt weer last van andere mini kwaaltjesShag schreef: Daarnaast oliepeil gecheckt en daar is sinds de grote beurt, wat alweer een poos terug is, nog echt geen druppeltje uit..zit gewoon ram vol!Moet ik me zorgen maken?
lees her en der dat de R53's bekend staan om een relatief hoog olieverbruik.. m'n lupo verbruikte meer dan de mini..

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors