Gisteren even naar een optreden van Jan Smit geweest in Valkenswaard. Was heel erg leuk. Me vriendin had hem een sms gestuurd of ie een liedje wou zingen. Maar dit was normaal niet in zijn show opgenomen. Hij heeft toch het liedje gezongen en heel de zaal ging plat. Me vriendin was de koning te rijk. Na afloop zijn we naar de auto gegaan en wat bleek de Mini van mij bleek naast de auto van Jan te staan. Het kon natuurlijk niet uitblijven en mijn vriendin met nog 2 andere wilde op de foto. Na lang wachten was het zo ver. Meneer kwam aangewandeld met zijn oom. Na een paar kiekjes vroeg Smousje of Jan in de Mini wilde zitten voor wat foto's! Hij zei gelukkig geen nee en ging prins heerlijk zitten. Ondertussen vertelde hij dat Ellemieke Vermolen, ja zijn vriendin, ook een mini reed. Dus het kan zijn dat jullie ooit haar spotten. Al met al een leuke avond!
Haha leuk die Jan. Toppie geregeld die Smousje. Nog een geluk dat ze er samen niet met je MINI vandoor gingen Kwiebes.
En hier nog een zeur, welke kleur heeft Ellemieke haar MINI?
haha dat zweven valt wel mee hoor. Ze vind het gewoon leuk om er naar toe te gaan. Gister nog wel even chantal der tas gered van vuur. Ze had hem tegen een podium lamp aangelegd. Haha en ik zag het roken dus ben naar voren gelopen en die tas vooruit gelegd. Zit nu een hele vlek in. Maja je moet er wat voor over hebben.
@ blondie, dat ben ik helemaal vergeten te vragen! Volgende keer als ik Jan zie zal ik het hem vragen, das wel leuk om het hier te vermelden
Cor (de oom van jan) riep al, rij maar snel weg hahahaha!
die zou ik niet in mn auto hoeven maar als je hem leuk vindt is het inderdaad wel lachen! ik zou ook wel een foto willen met wilders of ellemieke vermolen ofzo in mn mini
Okey! Jesse van Jan de Jong is ook al een bekende Nederlander aan het worden of Bernard of Tim van Renova maar Jan Smit in je MINI dat is toch wel helemaal lachen!
Wanneer schrijft ellemieke zich in?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver