TomTom HULP nodig?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2008, 15:25

Zou je me eens de afbeelding willen sturen? De originele en de nieuwe....

Filename is wel splash.bmp en suspend.bmp....

MR
Ronald S
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 nov 2008, 19:08

Wil ik wel maar waar moet t heen gestuurd worden?
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 21:04

Ok folks, even een oud topic uit het stof! Heb namelijk TomTom hulp nodig! :lol:

Ik heb de One XL en een tijd terug was ik deze voor de zoveelste keer aan het updaten via tomtom home. Er was een nieuwe kaar voor west-europa. Tijdens de installatie crashte m'n PC, en sindsdien deed de TomTom het niet meer. Ik heb inmiddels de hele zooi verwijdert en opnieuw geinstalleerd en tegelijk een geheugenkaartje toegevoegd omdat die nieuwe kaart er anders niet op zou passen. Afijn, kaart opnieuw erop gezet en hij werkt weer. Echter, ik onvang bij elke update nu 0,0 mapsharecorrecties meer. Ik had eerst heel lang een melding dat er tijdelijk geen mapshare correcties beschikbaar waren, nu geeft ie aan dat hij is geupdate met 0 correcties...terwijl de laatste update echt heeeeel lang geleden is.

dus: tomtom opnieuw geinstalleerd, nieuwe kaart alleen sindsdien geen mapshare correcties meer.. :s

iemand een idee wat ik nog kan doen?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 21:44

Ben je wel lid van MapShare? dat kan je in het device instellen... Als je geen lid bent dan komen er ook geen mapcorrecties binnen...

MR
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jan 2011, 22:41

Jup, kreeg voorheen altijd die correcties en sinds die crash niet meer.. heb vlak daarvoor voor een heel jaar weer zo'n lidmaatschap ofzoiets betaald bij TomTom

Terug naar “MINI-talk”