Wel of niet zwaaien naar elkaar?
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!
Bericht
Ik probeer toch altijd even te groeten hoor, alleen kom ik nooit mini's tegen met een clubsticker...
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Nu is die nog exclusief ja... Op de facelift is die wel maar liefst 1000 euro goedkoper geworden dus ik verwacht er meer van te zien nu
Dankje!stefan740 schreef:Jij hebt een redelijk exclusieve aerokit op je R56 dus ik zwaai wel hoor

Nu is die nog exclusief ja... Op de facelift is die wel maar liefst 1000 euro goedkoper geworden dus ik verwacht er meer van te zien nu

York - Power :: De Rode Raket

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zwaai als ik op vakantie ben
In de Gotthard tunnel met de DL's flitsen.
In Nederland zwaai ik alleen terug maar het is zelden of nooit. Heel soms als ik een leuk bakkie zie wil ik nog wel in de verleiding komen maar je voelt je echt lijp als er niet terug gezwaaid wordt.
Maar uh sorry guys ...
Naar die zwaar gemodde bakken zwaai ik per definitie niet ... Moet die gozer wel niet denken als ik dat doe
Belt gelijk de marechaussee 

In Nederland zwaai ik alleen terug maar het is zelden of nooit. Heel soms als ik een leuk bakkie zie wil ik nog wel in de verleiding komen maar je voelt je echt lijp als er niet terug gezwaaid wordt.
Maar uh sorry guys ...

Naar die zwaar gemodde bakken zwaai ik per definitie niet ... Moet die gozer wel niet denken als ik dat doe

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Door ik denk dat het aan je zwaaitechniek ligt:
Misschien beter zo:
Naar mij zwaaien ze best vaak. Maar dat komt omdat ik die rare kippen achterin/op heb zitten.
En ik zwaai sowieso altijd... Zo politiek incorrect
als Coen beschreef ben ik niet... "de zwaaiwaardige mini's".
Door schreef: ......
Misschien beter zo:
Naar mij zwaaien ze best vaak. Maar dat komt omdat ik die rare kippen achterin/op heb zitten.
En ik zwaai sowieso altijd... Zo politiek incorrect

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
wel naar mij toch 

Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
pfiew ....
Je zei het zo stellig...

Gr, Marcel
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik knipper en/of zwaai alleen naar de 'niet standaard' MINI's en Mini's... Enige uitzondering hierop is een mevrouw hier in de buurt. We knipperde al naar elkaar toen we beide met een classic reden, en nu we allebei een nieuwe hebben, groeten we elkaar nog steeds. Wel grappig, want ik ken 't hele mens niet.
Of u bent heel oud, of ik heel jong.Door schreef:ik ben vrouw en 2,5 x de leeftijd van zo'n gozer. Die zit echt niet te wachten op een zwaaiende oma, ook niet in een niet standaard Mini, dus nee ik zwaai niet.

Ik knipper en/of zwaai alleen naar de 'niet standaard' MINI's en Mini's... Enige uitzondering hierop is een mevrouw hier in de buurt. We knipperde al naar elkaar toen we beide met een classic reden, en nu we allebei een nieuwe hebben, groeten we elkaar nog steeds. Wel grappig, want ik ken 't hele mens niet.

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Allebei ...
nou ja niet heel oud maar wel oud net zoals jij niet heel jong bent maar jong ...

Leuk toch ... is ze niet lid van deze clubBerry M schreef: Ik knipper en/of zwaai alleen naar de 'niet standaard' MINI's en Mini's... Enige uitzondering hierop is een mevrouw hier in de buurt. We knipperde al naar elkaar toen we beide met een classic reden, en nu we allebei een nieuwe hebben, groeten we elkaar nog steeds. Wel grappig, want ik ken 't hele mens niet.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toen zwaaide ze niet meer totdat ik haar een keer bij de Appie zag en vertelde dat ik dezelfde ben als van die Blauwe
En we zijn allebei boven de veertig dus leeftijd heeft er niks mee te maken
Grappig want zo'n 'relatie' had ik ook met een Electric Blue Cooper totdat ik met de zwarte Cabrio ging rijden.Berry M schreef:Ik knipper en/of zwaai alleen naar de 'niet standaard' MINI's en Mini's... Enige uitzondering hierop is een mevrouw hier in de buurt. We knipperde al naar elkaar toen we beide met een classic reden, en nu we allebei een nieuwe hebben, groeten we elkaar nog steeds. Wel grappig, want ik ken 't hele mens niet.
Toen zwaaide ze niet meer totdat ik haar een keer bij de Appie zag en vertelde dat ik dezelfde ben als van die Blauwe

En we zijn allebei boven de veertig dus leeftijd heeft er niks mee te maken

Onze sponsors