Zag vanmorgen een Mini staan.....Shag schreef:Uhm.... ja ongeveer. Moet ik me zorgen maken?
Stond daar zo vreemd

Zag vanmorgen een Mini staan.....Shag schreef:Uhm.... ja ongeveer. Moet ik me zorgen maken?
Die ringen is inderdaad een kliksysteem! wel even opletten, de ringen van de ventielatieroosters moet je een knikje draaien en dan lostrekken. Zelfs mij is het geluk! die 2 kleine ringetjes kun je recht eruit trekken. toerenteller/snelheidsmeter idem dito. bij twijfel ff je nieuwe ringen bekijken dan is het in 1 oogopslag duidelijk.WimS schreef:Lekker dashboard hoor , staat goed dat chroom op dat carbon![]()
Is het trouwens gewoon een klik systeem ofzo ? die ringen ?
Enne ja die velgen zijn zeker sexy
*gaat vanavond meteen in de auto's alle stekertjes controleren* ........Shag schreef:haha ja damn, zul je zien... krijg ik ooit een ongeluk ploft er gewoon niks![]()
Ken wel iemand met een jaguar X-type die toentertijd gloedjenieuw bij een frontaal ongeluk was betrokken... kwam nergens een airbag uit![]()
Die wagen is toen naar Jaguar headquarters afgescheept en grondig onderzocht.. weet niet wat eruit kwam maar hij mocht iig wel kosteloos een nieuwe uitzoeken... los stekkertje?
Onze sponsors