Zeeuws meisje
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Bericht
Zeeuws meisje
Hallo allemaal, zoals jullie zien ben ik nieuw.
Omdat ik jullie site al een paar maanden volg en sinds donderdag de toch wel trotse eigenaresse van een Mini ben, vond ik het leuk om me aan te melden op jullie site. Ik weet niet of er nog meer Zeeuwse Mini fans zijn. Ik hoor het graag. Groetjes en misschien tot ziens.

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Welkom op het forum. Show ook eens wat details van je mini!
Er zijn wel degelijk diverse andere mini rijders in Zeeland, zelfs tot in Zeeuws Vlaanderen.
als een echt zeeuws meisje, heb jij ook dan ook geblokte spiegelkappen
Er zijn wel degelijk diverse andere mini rijders in Zeeland, zelfs tot in Zeeuws Vlaanderen.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Bericht
IK kom uit Hulst, dus ook Zeeuws Vlaanderen. Ver weg van iedereen, vrees ik. Als beginneling heb ik toch een aantal vragen. Hoe maak ik zo'n leuke mini bij mijn naam? Weten jullie welke naam de velgen hebben die er bij mijn Mini onder zitten? De foto's volgen, heb er net een paar gemaakt.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!! 
Veel plezier met je mini, en wie weet tot meets!!
Het plaatje van je mini bij je mini krijg je vanzelf, als je je parking in heb gevuld (wat jij zo te zien al gedaan heb) dan maakt berthill vanzelf zo'n plaatje erbij... dit kan even duren omdat het best veel werk is
Groet,
Mark

Veel plezier met je mini, en wie weet tot meets!!

Het plaatje van je mini bij je mini krijg je vanzelf, als je je parking in heb gevuld (wat jij zo te zien al gedaan heb) dan maakt berthill vanzelf zo'n plaatje erbij... dit kan even duren omdat het best veel werk is

Groet,
Mark
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Bericht
Hoi Marcel, nu je zegt, ze zijn niet geblokt maar wel zilver. Net als die buitenspiegels bij de klederdracht.
Marcel Always Open schreef:Welkom op het forum. Show ook eens wat details van je mini!
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
Bericht
Ik heb een paar foto's geplaatst, ik weet niet of ze ook voor jullie te zien zijn.
Zo niet, laat het even weten.

PepperWhite schreef:Welkom en een paar foto's van je ride zal iedereen erg blij maken
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Zeeuws meisje
- Enthousiast
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha mooie cabrio trouwens
Tijd voor een SYR

Tijd voor een SYR

Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 16 jan 2011, 22:12, 4 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
velgen zijn 16 inch R94 bridge spokes
Gr, Marcel
Onze sponsors