Sander z'n R56 Cooper - hulp nodig: kleur wielen
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi werkt het een beetje zo een parrot in de mini, ken me herinneren dat ik het in een bus had van ons werk en het was 10 x niks....
zal wel aan die bus leggen
Ik ga ook zeker dit jaar de ring bezoeken hahasander.vw schreef:@ speedy: 1x Ring telt ook meee. Nog plannen om dit jaar weer te gaan?
@ franklyn85: dat klopt. Heb een Parrot handsfree kit ingebouwd. Viel nog wat tegen, omdat een van de ISO-verloopstekkers niet helemaal klopte.. (12V ignition ontbreekt op de radio) maar werkt nu perfect

Mooi werkt het een beetje zo een parrot in de mini, ken me herinneren dat ik het in een bus had van ons werk en het was 10 x niks....

burn rubber not your soul

- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Lijkt me dat we maar weer ns een MINI ringtrip moeten plannen dan
. Leuk!
De Parrot gebruik ik nu een paar dagen, maar bevalt me super. Heb nog geen nadeel gevonden, doet alles als verwacht (behalve de toetsen op het stuur, maar dat had evt ook gekund).
franklyn85 schreef:Ik ga ook zeker dit jaar de ring bezoeken hahasander.vw schreef:@ speedy: 1x Ring telt ook meee. Nog plannen om dit jaar weer te gaan?
@ franklyn85: dat klopt. Heb een Parrot handsfree kit ingebouwd. Viel nog wat tegen, omdat een van de ISO-verloopstekkers niet helemaal klopte.. (12V ignition ontbreekt op de radio) maar werkt nu perfect![]()
Mooi werkt het een beetje zo een parrot in de mini, ken me herinneren dat ik het in een bus had van ons werk en het was 10 x niks....zal wel aan die bus leggen
Lijkt me dat we maar weer ns een MINI ringtrip moeten plannen dan

De Parrot gebruik ik nu een paar dagen, maar bevalt me super. Heb nog geen nadeel gevonden, doet alles als verwacht (behalve de toetsen op het stuur, maar dat had evt ook gekund).
- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Enige tijd terug heb ik de BBS wielen van Berthil van Coen overgenomen
. Ik ben van plan de wielen te laten coaten, maar twijfel over de kleur.. Is echt voor een setje erbij.
Hierbij wat ideeën:
Zilver

Gunmetal

Brons

Wat denken jullie? Nieuwe ideeën zijn ook welkom!

Hierbij wat ideeën:
Zilver

Gunmetal

Brons

Wat denken jullie? Nieuwe ideeën zijn ook welkom!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
zwart of brons. Brons is wel lekker fris, maar zwart is toch mijn al time favorit.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik zou persoonlijk ook gaan voor wit of zwart 
denk zelfs dat wit dan nog mijn voorkeur heeft
past in mijn ogen het beste in combinatie tot de rest van je auto 

denk zelfs dat wit dan nog mijn voorkeur heeft

Onze sponsors