Sander z'n R56 Cooper - hulp nodig: kleur wielen
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ik zat ook een beetje te twijfelen over dat brons. Wel eens wat anders, maar inderdaad weer een kleur erbij. Donkergrijs of wit passen dan beter..
Hierbij een PS met witte wielen:

Ik ben bang dat dit een beetje een 'speelgoedauto' effect heeft. Zilver heeft dat minder, maar is dan weer niet echt anders dan standaard wielen. Toch maar donkergrijs dan?

Ik ben bang dat dit een beetje een 'speelgoedauto' effect heeft. Zilver heeft dat minder, maar is dan weer niet echt anders dan standaard wielen. Toch maar donkergrijs dan?
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind dat wit helemaal niet verkeerd..
Een MINI is toch ook niet veel groter als een speelgoedauto?
Een MINI is toch ook niet veel groter als een speelgoedauto?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ik vindt toch echt dikkiedik hoor
sander.vw schreef:Ik zat ook een beetje te twijfelen over dat brons. Wel eens wat anders, maar inderdaad weer een kleur erbij. Donkergrijs of wit passen dan beter..
Nou ik vindt toch echt dikkiedik hoor

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zei brons, maar ik stel mn mening bij: WIT!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Nu ik die foto weer zie vind ik wit toch ook wel gaaf staan.. Ik vrees dat het dan maar vaak schoonmaken wordt (en misschien eens kijken naar andere remblokken die minder remstof geven.. bijv. Ferodo ds2500)
Bij mijn standaard wielen zitten er 16mm spacers tussen. Denk dat daar 6mm voor in de plaats moet komen bij de BBS'en (ET38).Fred schreef:Doe mij maar wit, vindt het altijd super gaaf staan icm een wit dak. Hoeveel mm spacers heb jij zitten bij die s spokes?
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wit of lichtzilver maakt kwa schoonmaken volgens mij weinig uitsander.vw schreef:Nu ik die foto weer zie vind ik wit toch ook wel gaaf staan.. Ik vrees dat het dan maar vaak schoonmaken wordt (en misschien eens kijken naar andere remblokken die minder remstof geven.. bijv. Ferodo ds2500)
Bij mijn standaard wielen zitten er 16mm spacers tussen. Denk dat daar 6mm voor in de plaats moet komen bij de BBS'en (ET38).Fred schreef:Doe mij maar wit, vindt het altijd super gaaf staan icm een wit dak. Hoeveel mm spacers heb jij zitten bij die s spokes?

- sander.vw
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Witte wielen schoonhouden weet jij alles van
.
Ga ze voor de afwisseling gebruiken, maar wel voor dagelijks gebruik. Lijkt me toch niks mis mee? Vanwaar de vraag? Heb de MINI niet voor de trackdays..GeoBem007 schreef:Je gaat ze wel permanent steken? Niet gewoon trackwielen?
Ja, is een hele kluif om proper te houden maar voordeel is dat het een vijfspaker is, dus das al gemakkelijker te onderhouden dan een 14-spaken wiel ofzo
Witte wielen schoonhouden weet jij alles van

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Jep, moet mn wielen minstens een keer per week doen. En meestal doe ik er dan nog de hele auto bij ook
Was een beetje in de war met dat het Berthil zijn oude trackwielen zijnsander.vw schreef:Ga ze voor de afwisseling gebruiken, maar wel voor dagelijks gebruik. Lijkt me toch niks mis mee? Vanwaar de vraag? Heb de MINI niet voor de trackdays..GeoBem007 schreef:Je gaat ze wel permanent steken? Niet gewoon trackwielen?
Ja, is een hele kluif om proper te houden maar voordeel is dat het een vijfspaker is, dus das al gemakkelijker te onderhouden dan een 14-spaken wiel ofzo
Witte wielen schoonhouden weet jij alles van.

Jep, moet mn wielen minstens een keer per week doen. En meestal doe ik er dan nog de hele auto bij ook

Onze sponsors