Best sober zo'n interieur...
Zag vandaag een witte A5 coupe rijden met S-Line bumpers en 20" 7 dubbelspaaks velgen. Was een retedik gezicht!
Wat ik daarmee wil zeggen is dat je van een witte coupe achtige auto van BMW/Audi een heel indrukwekkend apparaat kan maken met de juiste opties!
BMW 135i met 450pk en 600Nm
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Ivo, yup snel is ie zeker... Ik kwam al met wielspin de parkeergarage uit janken vanmiddag
Wat een fun dat ding... Me broertje riep al... zal ik de bandenboer alvast maar bellen.
@Peter, het wordt ongveer dit, maar dan liefst met alcantara dashboard bovenkant... Wellicht dat men wat sticksel kan toepassen zoals bij de 1M. Alleen ik weet niet welke kleur netjes staat. Maar allemaal lange termijn... upgraden aan dit ding is een veelvoud van wat je met een MINI kan doen in euros wel te verstaan.

@Peter, het wordt ongveer dit, maar dan liefst met alcantara dashboard bovenkant... Wellicht dat men wat sticksel kan toepassen zoals bij de 1M. Alleen ik weet niet welke kleur netjes staat. Maar allemaal lange termijn... upgraden aan dit ding is een veelvoud van wat je met een MINI kan doen in euros wel te verstaan.
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wit of zilver dacht ik... 1M heeft ook sticksel in de kap boven de tellers en in de alcantara in de deur... Erg nice, maar in het gehele dashboard lijkt het net of ze wat vergeten zijn.
Het stuur is prijzig... 1000 euro, maar dan heb je wel er wel één met Nurburgring lap timer, Quarter mile race timer met aftelfunctie
, G-meter, shift indicators, stopwatch, olietemperatuurmeter en oliedruk meter 
Pookje is een kortere pook, alcantara hoesje en er is een short shift voor de 135i te krijgen
MR
Het stuur is prijzig... 1000 euro, maar dan heb je wel er wel één met Nurburgring lap timer, Quarter mile race timer met aftelfunctie

Pookje is een kortere pook, alcantara hoesje en er is een short shift voor de 135i te krijgen

MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ik ook... me portomonnee vind het iets minder
Daarom gaan we nu wat rustiger aan doen dan met de MINI, want die was al binnen een half jaar onderhand klaar. Toen was de fun erna er snel af kan ik je zeggen...
Achteruitrijcamera gaat hem niet worden. Niets betaalbaars en moois kunnen vinden. Toch maar parkingsensoren erin. Setje kunnen vinden die niet zichtbaar zijn. Ben benieuwd of het werkt. Even langs een verkooppunt voor informatie morgen.
MR

Achteruitrijcamera gaat hem niet worden. Niets betaalbaars en moois kunnen vinden. Toch maar parkingsensoren erin. Setje kunnen vinden die niet zichtbaar zijn. Ben benieuwd of het werkt. Even langs een verkooppunt voor informatie morgen.
MR
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zag laatst een cameratje die aan je kentekenplaatverlichting zit....
Dus eigenlijk kwestie van een nieuw kentekenverlichtingsglaasje (3x de woordwaarde
) met die camera erin zetten en camara aansluiten op je/een scherm 
Geen idee of het wat is, maar misschien kun je er wat mee
Dat performance dashboard is trouwens retecool!
Wil jij ook zo'n navi erin? Dat lijkt me best een heel karwei 
Dus eigenlijk kwestie van een nieuw kentekenverlichtingsglaasje (3x de woordwaarde

Geen idee of het wat is, maar misschien kun je er wat mee

Dat performance dashboard is trouwens retecool!

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Sven.... uh welk scherm?
Ik heb geen navigatiesysteem, nog een scherm voorin. Als ik al zoiets wil monteren dan wordt een scherm zoals truckers die gebruiken of je moet een spiegelvervanger kopen die je aan de bestaande spiegeling bevestigd. Dat heb ik deze afgelopen zomer in de MINI gehad en dat was geen succes qua kabels, voeding en gedoe.
Nee, het dashboard wordt alleen bovenop alcantara, dan de trips in carbon, stuurwiel vervangen, pook, pookzak en short shift vervangen. Navi zit bij mij in me linker luchtrooster en ik gebruik altijd de nieuwste TomTom's als beta tester, dus een BMW navi is voor mij zinloos.
MR
Ik heb geen navigatiesysteem, nog een scherm voorin. Als ik al zoiets wil monteren dan wordt een scherm zoals truckers die gebruiken of je moet een spiegelvervanger kopen die je aan de bestaande spiegeling bevestigd. Dat heb ik deze afgelopen zomer in de MINI gehad en dat was geen succes qua kabels, voeding en gedoe.
Nee, het dashboard wordt alleen bovenop alcantara, dan de trips in carbon, stuurwiel vervangen, pook, pookzak en short shift vervangen. Navi zit bij mij in me linker luchtrooster en ik gebruik altijd de nieuwste TomTom's als beta tester, dus een BMW navi is voor mij zinloos.
MR
Onze sponsors