BN'er in mijn auto :D
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
- smousje
- Be Mini
Bericht
hahaha ja dat had ik weer goed voor mekaar bij Jan haha Jan zal wel niet gedacht hebben, daar zijn ze weer!
het was echt een super super leuke avond!
het duurde even voordat Jan er was ( hij stond in de file) maar gezellig hadden we het toch wel!!!
Ik had Jan al een smsje gestuurd of dat hij Brabant wilde zingen van Guus meewis. zoals bas al zei, dit zing hij eigenlijk nooit. ergens halverwege het optreden begon jan acapella: Mn muts op mn hoofd, mn kraag staat omhoog... ik keek bas aan en dachten hetzelfde haha
cor, ( oom van Jan die ons inmiddels ook wel goed kent
), knipoogde meteen naar mij haha super mooi zong hij het.. en smousje stond helemaal te glunderen
na het optreden dus nog buiten met jan op de foto geweest ( voor de zoveelste keer ) en foto gemaakt van Jan in onze mini...! maar die had bas er al op gezet... ik zal nog even de foto plaatsen van Jan en mij!
Liefs smousje ( chantal)

het was echt een super super leuke avond!

Ik had Jan al een smsje gestuurd of dat hij Brabant wilde zingen van Guus meewis. zoals bas al zei, dit zing hij eigenlijk nooit. ergens halverwege het optreden begon jan acapella: Mn muts op mn hoofd, mn kraag staat omhoog... ik keek bas aan en dachten hetzelfde haha
cor, ( oom van Jan die ons inmiddels ook wel goed kent

na het optreden dus nog buiten met jan op de foto geweest ( voor de zoveelste keer ) en foto gemaakt van Jan in onze mini...! maar die had bas er al op gezet... ik zal nog even de foto plaatsen van Jan en mij!
Liefs smousje ( chantal)

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je staat er weer mooi op, Chantal!
Goed geregeld enne.. die bestuurdersstoel levert bij verkoop nu natuurlijk nog meer op
De volgende keer met Ellemieke haar MINI op de foto of gewoon beide meevragen voor een leuke meeting
Keigoed gedaan!!
Goed geregeld enne.. die bestuurdersstoel levert bij verkoop nu natuurlijk nog meer op

De volgende keer met Ellemieke haar MINI op de foto of gewoon beide meevragen voor een leuke meeting

Keigoed gedaan!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Bas en Chantal, leuk om dit allemaal te lezen. Jullie hebben een top-avond gehad. Super.
Leuke gast die Jan. Nu Ellemieke nog op je stoel
Leuke gast die Jan. Nu Ellemieke nog op je stoel

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Jan Smit is blijkbaar wel "hot" hè in NL? Weet eigenlijk niet veel van die jongen, ken enkel die andere Jan (Keizer) van de Volendamse band zonder naam, meeeeegaaaaa COOL
Zeg dat weliDarkDesign schreef:haha, lekker volk hoor die Nederlanders.
iDD

Jan Smit is blijkbaar wel "hot" hè in NL? Weet eigenlijk niet veel van die jongen, ken enkel die andere Jan (Keizer) van de Volendamse band zonder naam, meeeeegaaaaa COOL

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Weet nog dat we eens bij dealer waren voor een en ander. Gaat m'n broertje in een zwarte X3 zitten en roept zoiets van: 'Hé Jan Smit in de showroom!'
Ja, ik wilde al gaan schrijven: 'Hé Henk, ga 's uit die auto van Bas!'henkietenk schreef:(ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ik er wel op lijk, dus sindsdien mag ik 'm wel)
Weet nog dat we eens bij dealer waren voor een en ander. Gaat m'n broertje in een zwarte X3 zitten en roept zoiets van: 'Hé Jan Smit in de showroom!'
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toen JanTJE Smit hier in Bemmel een optreden gaf zag ik zijn X3 nog staan achter de tent (jaja, een dorp, dus we hebben DE Tent)
Klopt ja, ik zag het laatst in de serie van 'm. Een nieuwe ML, wel gaaf.smousje schreef:haha das wel komisch want Jan heeft net zijn bmw x3 ingeruilt voor een mercedes...
Toen JanTJE Smit hier in Bemmel een optreden gaf zag ik zijn X3 nog staan achter de tent (jaja, een dorp, dus we hebben DE Tent)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En toen hij hier in Tilburg was stond 'ie met z'n X3 op mijn parkeerplaats waar normaal mijn MINI staat. 

Onze sponsors