Wie o wie heeft de zwarte originele skirts, wielkastrand en randen onder aan de bumper laten spuiten?
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaring en inzichten. Hoe haal je bijvoorbeeld de rand van de bumpers? Skirts en wielkastranden moet me lukken. Er gaan ook verschillende verhalen de ronde over dat je deze kunstof randen niet kan spuiten.
Spuiten van zwarte skirts, wielkastrand en bumperrand
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ik heb het net laten doen... ik zal asap... (als ie verlaagd en 18" er weer onder zitten) foto's plaatsen...
die bumpers en skirts is geen probleem..(goed schuren)
de randen zijn wat dunner omdat deze wat uitzetten en krimpen.. maar dit is bij mij gespoten met een soort van flexibele verf!
is goed te doen dus!
die bumpers en skirts is geen probleem..(goed schuren)
de randen zijn wat dunner omdat deze wat uitzetten en krimpen.. maar dit is bij mij gespoten met een soort van flexibele verf!

is goed te doen dus!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar zoals ik al schreef: ieder z'n meug
Ik ken het, maar ik vind het niet zo mooi. Die skirts maken de MINI juist zo stoer. Moet wel zeggen dat ik bij zwart zo mijn twijfels heb, maar andere kleuren vind ik echt niet mooi!coendek schreef:check in "projects" , coen's projectjeMini Poeper schreef:Ieder z'n smaak natuurlijk... zonde
Maar zoals ik al schreef: ieder z'n meug
- wejo
- Nieuwsgierig
Bericht
Met deze wil ik het stof van deze oude topic wegvegen.
Ik heb ook een zwarte mini en zou graag alle bumpers en skirts laten spuiten. Toch denk ik best dat dit bij een dealer gebeurt want ben namelijk geen handige harry.
Zijn er hier members die enkele foto's hebben van hun zwarte mini met de gespoten attributen?
Wat is ongeveer het prijskaartje dat er aan vasthangt?
Ik heb ook een zwarte mini en zou graag alle bumpers en skirts laten spuiten. Toch denk ik best dat dit bij een dealer gebeurt want ben namelijk geen handige harry.
Zijn er hier members die enkele foto's hebben van hun zwarte mini met de gespoten attributen?
Wat is ongeveer het prijskaartje dat er aan vasthangt?
Onze sponsors