PW's.. R56..winterstylo
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon een cooper S motorkap erop knallenFred schreef:Erg veel kan je daar niet aan doen toch? Ofwel cai installeren ofwel een schildje... Beste is imo nog steeds cai

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is idd beter, maar het echte ram effect ga je toch niet hebben, of je moet beginnen met constructies zoals dit... En je hebt nog steeds de hitte van de motor.

Behoorlijk wat werk voor een luchtfilter
, doe mij toch maar gewoon een cai. Bespaart je een andere motorkap, en ingewikkelde toestanden...

Behoorlijk wat werk voor een luchtfilter

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi he zonder kentekenplaat
heb m er net met een hoop pijn opgezet
Was je undercover dan ofzo ?Quinten schreef:heb jou 2xgezien vandaag, zonder kenteken op je voorbumper!
je reedzoiezo 10minuten geleden bij slinge!
wat een dikke ride zeg. diebumpers maken m zo dik met dat zwartwit effect!
Mooi he zonder kentekenplaat

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
vorige keer stonden ze ookal op mn garagedeur te bonken die .....lijers 
Ik krijg meestal 2 bekeuringen tegelijk
1. Het feit waar ze me voor aanhouden
2. Belediging van een ambtenaar in functie
Geen zin in gezeik met de cowboys met blauwe petQuinten schreef:haha ja was uiteten geweest dus zat in een andere ridemaarja die van jou valt gewoon op, die voorbumper maakt m zo strak.
echt? jammer man wassuper mooi zonder! hoezo heb je hem ernu wel op gezet dan?

Ik krijg meestal 2 bekeuringen tegelijk

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
mij nemen ze gelijk meePepperWhite schreef:Geen zin in gezeik met de cowboys met blauwe petQuinten schreef:haha ja was uiteten geweest dus zat in een andere ridemaarja die van jou valt gewoon op, die voorbumper maakt m zo strak.
echt? jammer man wassuper mooi zonder! hoezo heb je hem ernu wel op gezet dan?vorige keer stonden ze ookal op mn garagedeur te bonken die .....lijers
Ik krijg meestal 2 bekeuringen tegelijk![]()
![]()
![]()

- Quinten
- Be Mini
Bericht
als het agente zijn met weinig streepjes moeten ze zelfs versterking oproepen is t niet
sam`spimpmini schreef:PepperWhite schreef:Geen zin in gezeik met de cowboys met blauwe petQuinten schreef:haha ja was uiteten geweest dus zat in een andere ridemaarja die van jou valt gewoon op, die voorbumper maakt m zo strak.
echt? jammer man wassuper mooi zonder! hoezo heb je hem ernu wel op gezet dan?vorige keer stonden ze ookal op mn garagedeur te bonken die .....lijers
![]()
![]()
mij nemen ze gelijk mee![]()
als het agente zijn met weinig streepjes moeten ze zelfs versterking oproepen is t niet

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
kakerlakken...hahhahahaha
die komen niet eens het busje uit.Quinten schreef:sam`spimpmini schreef:PepperWhite schreef:
Geen zin in gezeik met de cowboys met blauwe petvorige keer stonden ze ookal op mn garagedeur te bonken die .....lijers
![]()
![]()
mij nemen ze gelijk mee![]()

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors