Afgelopen zaterdag was ik nij een stealer met het plan om wat spullen te kopen. Toen ik het word "korting" en "newminiclub" liet vallen werd het heel stil en als blikken konden doden kon ik nu dit bericht niet intikken.
Bestaat er ergens een lijstje met dealers die wel korting geven op OEM spullen en zo ja hoeveel ?
André
Korting bij dealer
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
bij welke dealer was je??
ze worden niet voor niets wel een stealers genoemd hier op het forum
daarbij is een lidmaatschap van de newminiclub natuurlijk helemaal geen kortingsbewijs
ikzelf heb nog nooit wat bij een nederlandse dealer besteld (op de auto zelf na dan
) dus heb er ook geen ervaring mee...
wat nog wel eens wil lonen is e-bay of marktplaats afstruinen... en voor de grotere boodschappen kan je best een keer contact op nemen bij een dealer in het buitenland (bijvoorbeeld duitsland ofzo
)

daarbij is een lidmaatschap van de newminiclub natuurlijk helemaal geen kortingsbewijs

ikzelf heb nog nooit wat bij een nederlandse dealer besteld (op de auto zelf na dan

wat nog wel eens wil lonen is e-bay of marktplaats afstruinen... en voor de grotere boodschappen kan je best een keer contact op nemen bij een dealer in het buitenland (bijvoorbeeld duitsland ofzo

- coendek
- Stoepsleutelaar
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
Dat deze virtuele club geen echt lidmaatschapsbewijs is weet ik . . . . maar je kan het toch wel proberen
MP en e-bay struin ik dagelijks af maar daar vind ik nog steeds geen middenarmsteun en een dashboardkastje en sloperijen vragen zo veel dat je net zo goed een nieuwe kan kopen, die prijzen liggen behoorlijk dicht bij elkaar heb ik gemerkt.
André
Ik was in bij de dealer in Leidschendam . . . . reed daar toevallig voorbij onderweg naar Den Haag.mini cabrio schreef:bij welke dealer was je??
ikzelf heb nog nooit wat bij een nederlandse dealer besteld (op de auto zelf na dan) dus heb er ook geen ervaring mee...
wat nog wel eens wil lonen is e-bay of marktplaats afstruinen... en voor de grotere boodschappen kan je best een keer contact op nemen bij een dealer in het buitenland (bijvoorbeeld duitsland ofzo)
Dat deze virtuele club geen echt lidmaatschapsbewijs is weet ik . . . . maar je kan het toch wel proberen

MP en e-bay struin ik dagelijks af maar daar vind ik nog steeds geen middenarmsteun en een dashboardkastje en sloperijen vragen zo veel dat je net zo goed een nieuwe kan kopen, die prijzen liggen behoorlijk dicht bij elkaar heb ik gemerkt.
André
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ andre, succes!! ben wel eens benieuwd naar je bevindingen
goed dat ik dat weet, ga ik binnekort eens langs bij diederik....chrisvanbeers schreef:Van poelgeest in heemstede, als je de naam newminiclub laat vallen, krijg je 15% korting.

@ andre, succes!! ben wel eens benieuwd naar je bevindingen

- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
Zal de nummers eens opzoeken en door mailen naar ze om het te bestellen, ga er van uit dat ze het niet op voorraad hebben. In L/dam hadden ze wel het kastje op voorraad trouwens . . . verbaasde me.
Ik ben benieuwd . . . laat wel even weten hoe het afloopt.
André
O ja . . . . dat was de naam die ik vrijdag bij de meet hoorde. Was het alweer vergeten !chrisvanbeers schreef:Van poelgeest in heemstede, als je de naam newminiclub laat vallen, krijg je 15% korting.
Zal de nummers eens opzoeken en door mailen naar ze om het te bestellen, ga er van uit dat ze het niet op voorraad hebben. In L/dam hadden ze wel het kastje op voorraad trouwens . . . verbaasde me.
Ik ben benieuwd . . . laat wel even weten hoe het afloopt.
André
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
En dat is waar . . . . . .. . . ?Neovo schreef:Waar ik ga:
Luxe onderdelen (vb jcw stukken) : 10%
Carrosserie onderdelen: 15 - 20%
Filters etc: 30%
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
André
. . . . dan heb jij blijkbaar betere connecties want ik krijg nix !chrisvanbeers schreef:Van poelgeest in heemstede, als je de naam newminiclub laat vallen, krijg je 15% korting.
André
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Er staat voor 60 euro een dashboardkastje te koop op marktplaats (of direct bij http://www.vdg-autoparts.nl)
Ik heb bij Breeman in Rotterdam een formulier ingevuld voor een pasje waarmee ik 10% korting krijg op de meeste onderdelen. Deze pasjes zijn beschikbaar als je auto 5 jaar of ouder is. Het pasje heb ik nog niet opgestuurd gekregen (al 4 maanden geleden ingevuld!!), maar als ik zeg dat ik het formulier heb ingevuld krijg ik gewoon korting.
Ondanks dat verhaal van 5 jaar of ouder, is het me ook gelukt om korting te krijgen op onderdelen voor Mart z'n auto (2008 Dooper)
Ik heb bij Breeman in Rotterdam een formulier ingevuld voor een pasje waarmee ik 10% korting krijg op de meeste onderdelen. Deze pasjes zijn beschikbaar als je auto 5 jaar of ouder is. Het pasje heb ik nog niet opgestuurd gekregen (al 4 maanden geleden ingevuld!!), maar als ik zeg dat ik het formulier heb ingevuld krijg ik gewoon korting.
Ondanks dat verhaal van 5 jaar of ouder, is het me ook gelukt om korting te krijgen op onderdelen voor Mart z'n auto (2008 Dooper)
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
. . . heb het kastje bij VDG zien staan, maar ik heb een zwart geheel in de auto. kan ik het kastje wel spuiten (spuitbus a 15 euro) maar als ik dan ergens een beetje korting krijg zit ik haast op dezelfde prijs. Kasje in Heemskerk is 99 euri zonder korting.
'k ga nog wel ff verder met bellen !
André
'k ga nog wel ff verder met bellen !
André
Onze sponsors