Geweldig leuke middag gehad. Eerst in een leeggeruimde huiskamer taart gegeten en wat gedronken, daar na een prachtig routeboek ontvangen en een sleutelbos

Toen begon het te druppelen... ... te regenen... ... en toen deden mijn ruitenwissers niks meer. Eerst om de honderd meter gestopt om handmatig te wissen, maar dat hield niet veel uit, toen stevig aangedrukt en 500 meter gereden en nog eens aangedrukt, na 1km verloor ik er bijna 1, toen op een bushalte maar even profisorisch wat gedaan met een oude schoonmaakdoek die in de auto lag, daar een stukje vanaf gescheurd op het knopje gedaan, ruitenwisser erop en aangeslagen met een kunstofhamer die ik puur toevallig bij me had

Daarna geen last meer gehad en even daarna kwam de zon weer

Leuke rit gehad, leuke weggetjes. Tussenstop was ook erg leuk, een frisse neus halen met warme chocomel en wederom TAART!!

In de zak met routepapieren zat nog een kerstkaart (bedankt!) en een zakje autodrop, die ook maar even meester gemaakt

Goed georganiseerd! Jammer dat ik de enige classic was, maar dat was te verwachten

Idereen fijne dagen en tot gauw op 14 januari in Waalwijk!