die gaten in de grond vind ik nog steeds vreemd

hoewel.. als je alleen number 1 hoeft.. is het niet zo erg

dan ist net als wildplassen, maar dan zonder boom

hmm ondanks dat ik al een keer of 6 in dezelfde regio geweest ben, had ik daar nog niet echt over nagedacht... is natuurlijk kneiters warm inderdaad.. aan de andere kant, who needs sleep? 3 dagen lang non-stop party!!!GeoBem007 schreef:Warmte en droogte heb je zeker niet te kort als je gaat kamperen daar.
Vorig jaar eind juni/begin juli 10tal dagen in de tent geslapen in de regio St-Tropez - Fréjus..
Je kan pas slapen om 2u van de warmte en je wordt al wakker van de hitte om 7u
Ik zou toch liever een hotelletje doen hoor..
Das niet relaxtmini cabrio schreef:![]()
grote kans dat wij niet mee gaan, me pa vind mini erg leuk, maar 3 dagen wat te veel van het goede...
en mij alleen op stap sturen met de mini doet ie ook niet...
![]()
baal hier echt van, lijkt me onwijs gaaf het een keer mee te maken....
Als het een beetje lijkt op Misano en Zandvoort gaat het feest door tot 4.00u.GeoBem007 schreef:Warmte en droogte heb je zeker niet te kort als je gaat kamperen daar.
Vorig jaar eind juni/begin juli 10tal dagen in de tent geslapen in de regio St-Tropez - Fréjus..
Hoe was het voorheen geregeld dan kwa campeerplek? kon je de auto gelijk naast je tent kwijt of was er een aparte parking?Berthil schreef:Als het een beetje lijkt op Misano en Zandvoort gaat het feest door tot 4.00u.GeoBem007 schreef:Warmte en droogte heb je zeker niet te kort als je gaat kamperen daar.
Lekker dus dat het tot 2.00u warm is
En met een slokje op slaap ik 's ochtends wel door die warmte heen
Ik verwacht dat velen gaan kamperen dus lijkt me extra leuk om met allerlei nationaliteiten op een veld te staan.
In Engeland was het dan ook niet echt feest om eerlijk te zijn...Blont-007 schreef:Op Mini United in Zandvoort en in Engeland is het toch niet zo heel laat geworden, een hele dag slenteren over het circuit is al vermoeiend zat, dus ik zou toch kiezen voor een comfi slaapplek als ik jullie was
Onze sponsors