rij je toch met iemand anders mee.mini cabrio schreef:![]()
grote kans dat wij niet mee gaan, me pa vind mini erg leuk, maar 3 dagen wat te veel van het goede...
en mij alleen op stap sturen met de mini doet ie ook niet...
![]()
baal hier echt van, lijkt me onwijs gaaf het een keer mee te maken....
Mini United 2011: Hoe, wat waar??
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Had in Silverstone een leuke B&B op loopafstand van het circuit. De dame van de B&B had zelf ook een Cooper S Cabrio en we kwamen daar ook Stefan CS tegen met z'n vader. Denk niet dat we er nu weer zo dichtbij zitten tenzij we gaan kamperen.

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met iemand mee rijden is een super idee!! 
Ik durfde het zelf niet te vragen, omdat ik niet weet of iemand zit te wachten om met mij in een auto helemaal die kant op te rijden...
Me pa is helaas niet over te halen, want het kost hem ook allemaal te veel tijd enzo (erg druk met werk etc
)
@maarten,
THNX voor het aanbod man!!!!!!!
super lief ook dat je vriendin zich opoffert voor mij
, ik neem er nog wel een keer contact over op met je
Goed het enige waar het nu dus nog van af hangt is wat voor studie ik ga doen, en wanneer deze exact begint (zal veelal de eerste week van september zijn, dus komt dan helemaal goed

Ik durfde het zelf niet te vragen, omdat ik niet weet of iemand zit te wachten om met mij in een auto helemaal die kant op te rijden...

Me pa is helaas niet over te halen, want het kost hem ook allemaal te veel tijd enzo (erg druk met werk etc

@maarten,

Goed het enige waar het nu dus nog van af hangt is wat voor studie ik ga doen, en wanneer deze exact begint (zal veelal de eerste week van september zijn, dus komt dan helemaal goed

- KIT
- Nieuw Lid
Bericht
We are a group of miniacs going from Sweden to the MINI United, most probably through the alps on the way there and to the green hell on the way back. The club www.miniclub.se is checking if there are other clubs that want to hook up on the way!
Are u guys interested and what are your plans?
Are u guys interested and what are your plans?
MINI Cup Champion Sweden 2010!
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

lijkt mij ook wel leuk om met een grote internationale trein Mini's naar Zuid Frankrijk re rijden. Heb net ff op hun site gekeken maar is net zo onduidelijk als de gebruiksaanwijzing bij de Billie boekenkast van IKEA.
Hoop dus dat ze wel behoorlijk Engels spreken. 

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Of het IKEA Stapelbed...H en S schreef:lijkt mij ook wel leuk om met een grote internationale trein Mini's naar Zuid Frankrijk re rijden. Heb net ff op hun site gekeken maar is net zo onduidelijk als de gebruiksaanwijzing bij de Billie boekenkast van IKEA.Hoop dus dat ze wel behoorlijk Engels spreken.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vergis je niet, die gasten spreken belachelijk goed Engels uit ScandinavieH en S schreef:lijkt mij ook wel leuk om met een grote internationale trein Mini's naar Zuid Frankrijk re rijden. Heb net ff op hun site gekeken maar is net zo onduidelijk als de gebruiksaanwijzing bij de Billie boekenkast van IKEA.Hoop dus dat ze wel behoorlijk Engels spreken.

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- KIT
- Nieuw Lid
Bericht
the one responsible for the route can mail me at gunnar (at) rentachef.nu for the details!
....en nederlands! Ik heb in Maastricht voor 6 jaar gewoont en hebt een nederlandse vrouw :-)....so pas maar op ;-)Woosh! schreef:Vergis je niet, die gasten spreken belachelijk goed Engels uit ScandinavieH en S schreef:lijkt mij ook wel leuk om met een grote internationale trein Mini's naar Zuid Frankrijk re rijden. Heb net ff op hun site gekeken maar is net zo onduidelijk als de gebruiksaanwijzing bij de Billie boekenkast van IKEA.Hoop dus dat ze wel behoorlijk Engels spreken.
the one responsible for the route can mail me at gunnar (at) rentachef.nu for the details!
MINI Cup Champion Sweden 2010!
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Gaat steeds leuker worden jongens.(en meisjes natuurlijk) Overigens kom ik er met zo'n IKEA handleiding wel uit en anders vraag ik Sabine even. Die werkt daar al jaren.KIT schreef:....en nederlands! Ik heb in Maastricht voor 6 jaar gewoont en hebt een nederlandse vrouw :-)....so pas maar op ;-)Woosh! schreef:
Vergis je niet, die gasten spreken belachelijk goed Engels uit Scandinavie

Onze sponsors