Midwinterrit 2006

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 dec 2006, 21:21

Bedankt iedereen voor alle comlimentjes, we hebben het met plezier georganiseerd :D

Tis wel wat werk allemaal maar het resultaat mocht er denk ik wel wezen. Maar gelukkid hadden we had hulp van de ouders van Marjolein.

Toen iedereen weg reed kwamen er nog 5 MINI's terug omdat ze al verkeerd waren gereden :s We hebben ze even op weg gestuurd en zagen ze ook bij de stop voor de chocolademelk weer terug dus dat is wel goedgekomen :mrgreen:

Toen het op de stopplek bezig waren met de vuurkrof begon het te regenen, we vreeste al het ergste... maaarrrr het werd op tijd droog en verder bleef het gelukkig heel de tijd daar droog. Marjolein haar ouders hadden de chocolademelk etc meegenomen en begonnen alles al klaar te zetten. Wij zijn iedereen gaan opwachten, want ja om nu thuis te zitten straks met 8 thermosflessen met chocolademelk dat zagen we niet zo zitten. Er was door een forumlid heel attent gebak meegenomen, dus er was nog wat lekker ook. Enige wat er miste was een toilet, maar ja eentje huren is ook weer zo wat he :wink:

Vervolgens zijn we aangehaakt tot we in Oosterhout kwamen. Daar snel uitgestapt zodat Marjolein kon gaan filmen, en ik heb vrienden gemaakt met mede automobilisten door de rotonde te blokkeren :roll:
Daarna nog het een en het anders gefilmt en soms lekker gescheurd over de diverste weggetjes. Om uiteindelijk bij de McDonalds aan te komen. Een aantal waren er al ondertussen en waren al ver op weg met hun McMenu's.

We hebben het erg naar ons zin gehad en zo te horen had iedereen dat. Iedereen van harte bedankt voor de gezelligheid, het zal nog wel een vervolgje krijgen ergens in de toekomst, maar eerst mogen de andere het weer een paar keer organiseren :wink:
Afbeelding
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

17 dec 2006, 21:30

Hallo
Marjolein en Mike heel erg bedankt voor deze fantastische dag! Onze complimenten, erg leuk gedaan alles. Wij hebben ook heel veel foto's die zullen snel volgen! Kortom een top dag, en we gaan zeker vaker mee doen met ritjes!
Snelle Sjakie NL
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Geweldige dag !!!

17 dec 2006, 21:41

Helemaal een superdag. Begon vanmorgen al goed. Een paar honderd meter voorbij de oprit vanaf Amersfoort. Bling, bling, witte "S" in aantocht. Samen opgereden tot de AC Nieuwegein. Toen was het even iets minder omdat bleek dat de Op.. en eindigt op ..el club ook aanwezig was. Na het parkeren van de Mini's stonden deze GSI's natuurlijk in de schaduw. In het AC heerlijk bakkie gedaan met z'n zevenen en daarna gezellig met elkaar naar Ulvenhout gereden.

Wat een ontvangst, al een paar Mini's in de straat en warme koffie en Thee, appeltaart, slagroomtaart en. .en...en ... teveel om op te noemen. Brabantse gezelligheid ?? Misschien toch maar eens verhuizen.

Het was voor mij de eerste keer en vond het ontzettend leuk en gezellig. Alleen namen en gezichten !! :oops: Waarschijnlijk stel ik me de eerst volgende keer weer voor.

Ik vond zeker niet dat er te hard werd gereden. Gewoon een lekker toertempo. De naald is niet boven de 100 geweest. Best Jammer !! :D
Je kan de rit die verschrikkelijk goed op papier is gezet trouwens natuurlijk ook goed in je ééntje rijden als je het graag op eigen tempo wilt doen.

De complimenten en alle lof voor de organisatie en de leuke sfeer onderling. Ik hoop snel tot meets.

Groeten uit Andijk,

Robert

p.s. nog een paar fotos in m'n gallery[/img]
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2006, 22:08

Nou helemaal een topdag gehad!
Prima verwelkoming, gezien ik een soort taartverslaving heb. (gelukkig goed kunnen inhouden ) De rest van de organisatie was natuurlijk ook puik geregeld.

De afslagen leken zo simpel gekozen (voor mij dan, kon het in mijn eentje goed volgen. En dat is een uitkomst!), maar o zo mooi qua afwisseling en omgeving. :-))
Wel jammer dat wel elkaar zo snel weer kwijtraken, maar dat zal altijd zo blijven.
Jammer dat de big tasty er niet meer inzat, pannenkoeken eten met de nichtjes is ook geen gemis. Volgende keer maar even blijven happen.

@ Mike & Marjolein …. Ben ik mijn pakketje toch vergeten mee te nemen.. :oops: Mail jullie er nog over, oké?

Volgende keer verzamelen in het bos, heb een leuke restaurant/hotel gezien waar genoeg plaats is voor ons allen :mrgreen:
Afbeelding
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 dec 2006, 22:12

Raymond schreef: @ Mike & Marjolein …. Ben ik mijn pakketje toch vergeten mee te nemen.. :oops: Mail jullie er nog over, oké?
We hadden het wel klaar gelegd maar verder ook niet meer aan gedacht, was ook erg druk allemaal vandaar :wink:

Maar per post is het ook te versturen, no problem :)
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

17 dec 2006, 22:15

Zo ook wij zijn weer gearriveerd, nee niet nu pas :mrgreen: eerst nog even een Griekje gedaan.

Marjolein en Mike mijn complimenten voor de organisatie, :-)) wat hebben jullie je best gedaan, de woonkamer verbouwd, :shock: koekjes gebakken, taart ingeslagen, koffie thee fris het kon niet op. :bier Een dikke 10 van mij. (shakeit)

De rit stak goed inelkaar en was heel goed te rijden, een gezellige stop met warme chocomel Koffie! en lekker taart van onze Newbies MINI leden. Jongens jullie horen er helemaal bij hoor, hartstikke leuk dat jullie dit zo opgepakt hebben, ook een dikke 10 voor jullie.

Op naar de rit van 25 februari zal ik maar zeggen dan hè. :mrgreen:

Alle MINI-fanaten van vandaag bedankt voor de gezellige dag.

TOT de 25ste.
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 17 dec 2006, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 dec 2006, 22:22

blont-007..vergeet de rit van inimini niet op 14 januari.

wil ook iedereen nogmaals oproepen kom allen kom allen de 14de januari 2007 naar waalwijk

groetjes
pjé (haai)
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

17 dec 2006, 22:27

Even wat fotootjes :)

Afbeelding
De MINI koekjes maken, was wel ff wat werk, maar het resultaat is wel erg leuk geworden ... we zijn tot bijna 2 uur 's nachts bezig geweest ermee, maar erg leuk om te doen :)
Afbeelding
Mike ook aan het knutselen :)
Afbeelding
Voor 40 man chocomelk maken :S Misschien een beetje teveel chocomelk poeder gebruikt :$ maarja, was een beetje strek, maar wel lekker :)
Afbeelding
De en...en...en... tafel :D
Afbeelding
MINI Parking only :) Tja veel plek voor andere autos was er niet ... behalve dan een Landrover :)
Afbeelding
Vanuit de slaapkamer :) Erg leuk gezicht :)
Afbeelding
De straat was echt helemaal BOM VOL :) hahaha
Afbeelding
Voor jullie er allemaal waren begon het even te regenen, dus even schuilen onder de parasol :) Gelukkig werd het snel weer droog :D
Afbeelding
De taart van de Newbie Mini rijders :) Erg lekker :)
Afbeelding
Het spoor over
Afbeelding
New MINI and Classic MINI meets :)
Afbeelding
Zonsondergang :)

- Marjolein -
Afbeelding
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 dec 2006, 22:28

Blont-007 schreef:Op naar de rit van 27 februari zal ik maar zeggen dan hè. :mrgreen:

Alle MINI-fanaten van vandaag bedankt voor de gezellige dag.

TOT de 27ste.
Tis toch de 25ste :O anders komen we 2 dagen te laat

PS: moet me nog wel aanmelden :oops:

greetz Bas
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

17 dec 2006, 22:30

Oeps uuh doe ik mijn naam weer eer aan. :oops: Heb het gewijzigd thx. :mrgreen:
Enne Bas je kunt nog aanmelden hoor. :P

Dus tot de 14de januari of de 25 februari allemaal. :))
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2006, 22:36

FastBunny schreef:
Raymond schreef: @ Mike & Marjolein …. Ben ik mijn pakketje toch vergeten mee te nemen.. :oops: Mail jullie er nog over, oké?
We hadden het wel klaar gelegd maar verder ook niet meer aan gedacht, was ook erg druk allemaal vandaar :wink:

Maar per post is het ook te versturen, no problem :)
En ik maar geld wisselen met je, terwijl je twee taarten in de handen had:S Dat had ook gewoon simpel kunnen gaan. Per post is idd ook een optie. Anders gaan er weer wat maandjes overheen. Creatief stel.... Koekje was lekker en de choco was zeker niet te sterk. Op naar volgend jaar? :()
Afbeelding
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 dec 2006, 22:42

@Raymond: Moet je nagaan hoe druk we het hadden, niet eens tijd om zelf het geld te wisselen :lachuh
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2006, 22:57

Nee, dat geld ontvangen was niet volgens plan leek het ;) Ik deel het gebak de volgende keer wel uit, want alles zelf doen is ook niet altijd even handig. :mrgreen: Wel een beetje genoten... de straat vol mini's.
Afbeelding
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 dec 2006, 23:01

@Raymond, klopt we dachten we vragen het bij het wegrijden wel maar veel begonnen spontaan geld te geven, en ja daar sta je dan met je handen vol haha. Maar zeer zeker genoten, de halve buurt stond buiten te kijken. Al vond een bepaalde taxi-chauffeur het allemaal iets minder gezellig maar ja :)
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2006, 23:05

FastBunny schreef: Al vond een bepaalde taxi-chauffeur het allemaal iets minder gezellig maar ja :)
Gaan we met hetzelfde groepje 1januari even een bakkie bij hem doen
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”