Mijn Mini ( complete history op p. 1 ) Airco gerepareerd!
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Heb vandaag mn EPS systeem binnen gekregen... voor diegene die niet weten wat dat is, EPS staat voor Electromagnetic Parking System. Hierbij is het dus niet nodig om van die gezellige rondjes in je bumper te plaatsen, maar kun je volstaan met een strip aan de binnenkant. Natuurlijk heb ik niets met zo'n displaytje, dus die gaat het ronde archief in, het wordt een verstopt akoestisch signaal.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Chris
Wordt het een systeem dat altijd aanstaat of kun je het aan de achteruit-versnelling koppelen?
En is het nauwkeuriger dan PDC?
Wordt het een systeem dat altijd aanstaat of kun je het aan de achteruit-versnelling koppelen?
En is het nauwkeuriger dan PDC?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Ik heb mijn EPS er inmiddels in zitten en het werkt prima. Ik heb wel ontdekt dat er goedkopere setje zijn dan de prijs die ik er voor heb betaald ( dat was even balen ) Het voordeel was echt dat ik geen gaten hoefde te maken en dat je er niets van kunt zien vanaf de buiten en binnenkant. Het is gekoppeld aan de achteruitrijverlichting, zodat hij alleen dan aan gaat. Ik heb er nog onvoldoende mee gereden om te zeggen of het ook precies genoeg is, maar daar over later meer.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Ja, ook in de winter rijdt het best lekker met die schermpjes er in, van buitenaf lijkt het geblindeerd, ik zal kijken of ik daar ook een foto van kan posten, maar dan moet hij eerst even gewassen worden.
Ik ben benieuwd of ik je spot franklyn, had nog nooit eerder een gp in heemskerk gezien.
Ik ben benieuwd of ik je spot franklyn, had nog nooit eerder een gp in heemskerk gezien.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
alleen steeds gaat jouwe dan op groen of de mijne
ik heb jou al meerdere malen gespot bij het stoplicht.......chrisvanbeers schreef:Ja, ook in de winter rijdt het best lekker met die schermpjes er in, van buitenaf lijkt het geblindeerd, ik zal kijken of ik daar ook een foto van kan posten, maar dan moet hij eerst even gewassen worden.

burn rubber not your soul

Onze sponsors