Wat staat ons nog te wachten

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 dec 2006, 11:00

dinky-toy schreef:bij ons in Oisterwijk kan de gemeente er ook wat van.
Normaal ging ik altijd vanaf de doorgaande weg linksaf bij ons de wijk in, ze hebben een tijd geleden van die leuke betonblokken op de middenstrook geplaatst zodat je niet meer linksaf de wijk in kan en vanuit de wijk niet meer linksaf de doorgaande weg op.

Dit is ook om sluipverkeer tegen te gaan en iedereen moet nu 2 straten verder linksaf (of te wel probleem verleggen en in de spits een mega file!!)
Jaaah, dat stuk ken ik en kan daar ook vreselijk aan irriteren. Moet je eerst naar de Shell om te keren.

Bij ons in Bemmel had men paar jaar geleden ook paaltjes neer gezet dat je niet meer de snelweg op kon bij Elst, maar hierdoor dus ook niet meer binnendoor naar Elst (echt binnendoor is het niet, het andere is gewoon om).
Ja, dan vraag je om problemen hè om in het buitengebied zoiets te plaatsen. Elke keer werden die palen door een tractor of shovel eruit gerukt. :mrgreen: Inmiddels staan ze er niet meer.
dinky-toy
4 op een rij!
4 op een rij!

18 dec 2006, 14:47

Mini Poeper schreef: Elke keer werden die palen door een tractor of shovel eruit gerukt. :mrgreen: Inmiddels staan ze er niet meer.
dat mogen ze bij ons ook wel doen :D

maar de situatie is dus ook gevaarlijker geworden. Vanmorgen bijna frontale botsing met een auto die voor de afzetting een stuk tegen het verkeer inreed om toch linksaf te kunnen.

Ook regelmatig auto's die midden op de weg gaan draaien, vraag me eigen af hoe lang het nog gaat duren voordat er zware ongelukken gebeuren...
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 dec 2006, 14:56

dinky-toy schreef:
Mini Poeper schreef: Elke keer werden die palen door een tractor of shovel eruit gerukt. :mrgreen: Inmiddels staan ze er niet meer.
dat mogen ze bij ons ook wel doen :D
:wink:
Er zijn niet zo veel boeren/tuinders in Oisterwijk hè. Bovendien is het daar best druk en zou het opvallen...
Wat vindt je dan van die City-ring in Tilburg? Ik moet 2 kilometer om rijden om bij "mijn" parkeerplaats te komen en doe hier een half uur over in de spits al het mee zit.

Terug naar “Kletshoek”