@Mike: HINT
Midwinterrit 2006
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht

(kunnen we weer alles gaan verbouwen hiero
)
Ja Mike ... HintBlont-007 schreef:@marjolein: Zo zou het eruit kunnen zien als jullie trouwen![]()
@Mike: HINT![]()
(kunnen we weer alles gaan verbouwen hiero

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, ook weer een computer gevonden met internet.
Erg leuke rit en erg strak georganiseerd, ik zit nog na te genieten van de taart
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er in het midden van de rit was gezorgd voor een lekker vuurtje en warme chocomel, helemaal top dus.
De volgende die Mike en Marjolein gaan overtreffen moeten haast wel een barbeque halverwege organiseren
Op naar de volgende rit

Erg leuke rit en erg strak georganiseerd, ik zit nog na te genieten van de taart
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er in het midden van de rit was gezorgd voor een lekker vuurtje en warme chocomel, helemaal top dus.
De volgende die Mike en Marjolein gaan overtreffen moeten haast wel een barbeque halverwege organiseren
Op naar de volgende rit
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, ik en chantal zijn ook weer terug van een goed en leuk georganiseerde rit. De toch was lang genoeg met ook nog tijd voor een kop chocolademelk en wat warmte van een vuurkorf. De snelheid vond ik bepaald niet hoog liggen. Dat kan je gelukkig zelf regelen. Op een gegeven moment wel even de weg kwijt geraakt door een aanhanger + auto die me het zicht ontnam maar we waren alweer snel bij. Toen ook nog even voorop gereden met een fijne snelheid dat iedereen bij kon blijven.
Ook het meepikken van een tunneltje behoorde tot de mogelijkheden. Alle lof voor de organisatoren van deze rit!!! goed gedaan. Heb dit keer weinig foto's gemaakt. Gelukkig zat het weer mee, het had slechter kunnen zijn. Kortom, ik heb me weer prima vermaakt en ga moe maar voldaan op naar een nieuwe dag!
Ook het meepikken van een tunneltje behoorde tot de mogelijkheden. Alle lof voor de organisatoren van deze rit!!! goed gedaan. Heb dit keer weinig foto's gemaakt. Gelukkig zat het weer mee, het had slechter kunnen zijn. Kortom, ik heb me weer prima vermaakt en ga moe maar voldaan op naar een nieuwe dag!
- mikev
- One wheel wonder

Bericht
Mijn Mini, Barry en ik hebben het gister prima naar ons zin gehad. 't mooiste vond ik nog wel met een stuk of 10 mini's in de achtervolging op die mooie 80 km weg met al die rotondes erin dat iedereen met gelijke afstand volgas al die rotondes nam. Dat was echt briljant!
Wat plaatjes;

Wat plaatjes;

- Smini
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Organisatie bedankt!!!
ik heb mij prima vermaakt! Lekker gescheurd door de bossen! goed tempo.... volgende keer met droog wegdek.... helaas wel geflitst op de terugweg..... nu maar eens zien wat ze daar uit opmaken, ik kwam thuis aan en kon de achterkant van mijn mini niet herkennen..... er zat zelfs modder op mijn motorkap..... (wie was dat voor mij?)
Leuk om iedreen te ontmoeten! tot de volgende meet!
ik heb mij prima vermaakt! Lekker gescheurd door de bossen! goed tempo.... volgende keer met droog wegdek.... helaas wel geflitst op de terugweg..... nu maar eens zien wat ze daar uit opmaken, ik kwam thuis aan en kon de achterkant van mijn mini niet herkennen..... er zat zelfs modder op mijn motorkap..... (wie was dat voor mij?)
Leuk om iedreen te ontmoeten! tot de volgende meet!

- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goedemorgen luitjes!
Ik vond het echt heel geweldig!! Wat een supergeorganiseerde meeting. Bij punt 10 van de route aangekomen per SMS even ons enthousiasme kenbaar gemaakt bij Mike en Marjolein. Wat een gastvrijheid, enthousiasme en tijd hebben jullie er met jullie familie ingestoken zeg!
een groot applaus waard!!
Ook erg leuk om zoveel nieuwe gezichten en nieuwe MINI's gezien te hebben. Heerlijk!!
De foto's komen nog online!
oh ja! ook de buren en de wijk bedankt voor de gastvrijheid!
oh ja 2! De gouden eikel gaat naar: Taxibedrijf 'Ongeduld' uit Ulvenhout (of omstreken)
Ik vond het echt heel geweldig!! Wat een supergeorganiseerde meeting. Bij punt 10 van de route aangekomen per SMS even ons enthousiasme kenbaar gemaakt bij Mike en Marjolein. Wat een gastvrijheid, enthousiasme en tijd hebben jullie er met jullie familie ingestoken zeg!
Ook erg leuk om zoveel nieuwe gezichten en nieuwe MINI's gezien te hebben. Heerlijk!!
De foto's komen nog online!
oh ja! ook de buren en de wijk bedankt voor de gastvrijheid!
oh ja 2! De gouden eikel gaat naar: Taxibedrijf 'Ongeduld' uit Ulvenhout (of omstreken)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
oeps! waar was dat en hoe laat?
(we hebben teruggereden met ongeveer cruisesnelheid van 140 km per uur over de A27 ri. Utrecht)
Balen zeg!
Smini schreef:helaas wel geflitst op de terugweg
(we hebben teruggereden met ongeveer cruisesnelheid van 140 km per uur over de A27 ri. Utrecht)
Balen zeg!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Het smsje was ook erg attent, en de familie vond het zo leuk voor ons dat ze uit zichzelf al aanboden om mee te helpen. Marjolein haar ouders zeiden meteen waar moeten we gaan staan.. nou ehhh iets met chocolademelk 
Stond er eigenlijk nog een zwaaicommitee aan het begin van de rit op het balkon? Daar woont de Oma van Marjolein en daar zou nog wat familie gestaan moeten hebben hehe, maar of ze ook in de regen wilde gaan staan denk het niet
En ik weet niet wie de naam heeft kunnen lezen van Taxibedrijf 'Ongeduld'
maar daar bestellen wij geen taxi meer in ieder geval
. En de hele buurt heeft netjes ons verzoek ingewilgd om de auto's op de oprit te plaatsen, 1 stond er nog maar toen er meer en meer MINI's kwamen heeft de eigenaar ook die Citroen verzet. Hulde voor onze medestraatbewoners 
Maar bij deze...

Voor Taxibedrijf 'Ongeduld' ... gefeliciteerd
Stond er eigenlijk nog een zwaaicommitee aan het begin van de rit op het balkon? Daar woont de Oma van Marjolein en daar zou nog wat familie gestaan moeten hebben hehe, maar of ze ook in de regen wilde gaan staan denk het niet
En ik weet niet wie de naam heeft kunnen lezen van Taxibedrijf 'Ongeduld'
Maar bij deze...

Voor Taxibedrijf 'Ongeduld' ... gefeliciteerd

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Net na Tilburg richting Breda uiteraard.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Op de heenweg stond ook zo'n lekker ding in de berm.Arjan schreef:Smini schreef:helaas wel geflitst op de terugwegoeps! waar was dat en hoe laat?
Net na Tilburg richting Breda uiteraard.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo te lezen was het een leuke en goed georganiseerde rit, helaas moest ik werken.
Ow ow, rond die tijd heeft m'n vriendin mijn auto die kant op gestuurd. Ze ging samen met haar zusje naar Breda. Haar zusje viel het al op dat je veel bekijks hebt in zo'n MINI. Wat wil je met twee blonde jonge grieten in een MINI.Pretty Cooper schreef:Op de heenweg stond ook zo'n lekker ding in de berm.Arjan schreef:Smini schreef:helaas wel geflitst op de terugwegoeps! waar was dat en hoe laat?
Net na Tilburg richting Breda uiteraard.![]()
![]()
Zo te lezen was het een leuke en goed georganiseerde rit, helaas moest ik werken.
Onze sponsors