haha voordelig JCW stuurNapO schreef:ff wat anders, ik wil misschien zo n alcantara stuur wiel kopen met van die carbon kapjes, weet je waar je die "voordelig" kan krijgen en ook een partij die je stuur erop zet?
of goede ervaringen mee zijn?

haha voordelig JCW stuurNapO schreef:ff wat anders, ik wil misschien zo n alcantara stuur wiel kopen met van die carbon kapjes, weet je waar je die "voordelig" kan krijgen en ook een partij die je stuur erop zet?
of goede ervaringen mee zijn?
sja, nou je t zegt inderdaad....had ik nog helemaal niet eens gezien!speedy schreef:Ik vind een orginele s achterbumper mooier want dan lopen die spatbord randen mooi door en die worden nu onderbroken aan de achterkantwant jij hebt namelijk een aerodynamica achterbumper en side skirts en een orginele s voorbumper dus vind het een beetje half .
Dit is een orginele s achterbumper![]()
aha, nu begin ik het te begrijpen, ik vind die witte wel TE wit, maar dat is weer eigen smaakt hoor, wat ik wel heel mooi vind is de synergie van de kleuren.speedy schreef:je hebt drie verschillende bumper kits voor een s![]()
jij hebt een aerodynamica pakket
dan heb je het gewone standaard s bumper pakket
en het JCW Aero pakket (met brake ducts is aero 2 en zonder is aero 1 )
ga ff plaatje zoeken van achter
NapO schreef:aha, nu begin ik het te begrijpen, ik vind die witte wel TE wit, maar dat is weer eigen smaakt hoor, wat ik wel heel mooi vind is de synergie van de kleuren.speedy schreef:je hebt drie verschillende bumper kits voor een s![]()
jij hebt een aerodynamica pakket
dan heb je het gewone standaard s bumper pakket
en het JCW Aero pakket (met brake ducts is aero 2 en zonder is aero 1 )
ga ff plaatje zoeken van achter
toch die zwarte randen breken wel de kleurensetting en dus meer contrast.
maar die voorbumper zal ik is kijken, want ik vind dat brake duct idee wel cool.
Maar eerst wil ik een alcantara stuur....
Onze sponsors