Heb ik ook. Aan de bestuurderskant, dus ook M7 voor mijfranklyn85 schreef:jawel maar ik had met klaas gesproken over het feit dat M7 van die versteviging heeft aan de montage kanten i.v.m het indeuken van het veerhuis zeg maar ik heb dat al aan 1 kant nou moet het gedemonteerd worden moet het rechtgeslagen worden en dan die veerpoot erop met verstevigingsplaat dus ik ga voor M7.............Ralph-cooper schreef:Thx kerel, is dit niks voor jou gp?franklyn85 schreef:OE jaloers mooooooi man strak........![]()
maar dat neemt niet weg dikke veerpootbrug heb je............het liefst heb ik ook zoiets maar die van M7 is ook lekker
Ralph-Cooper: R56 S --> pg11: JCW lijsten & scoop
- Adriaan
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

- franklyn85
 - Volledig MINI minded!

- franklyn85
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
		Ja ik laat hem ff loshalen terutikken zoals klaas zei en dan M7 erop dus zeg even als je besteld misschien kunnen we samen dan daar wat afspreken misschien scheelt het............ 

burn rubber not your soul

- franklyn85
 - Volledig MINI minded!

- Ralph-cooper
 - Volledig MINI minded!

- Ralph-cooper
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
		VELGEN HULP! 

Ik heb wat hulp nodig bij de keuze voor m'n nieuwe zomerwielen aangezien ik de crownspokes als winterset gebruik.
Ik kom er gewoon niet uit dus ik hoor graag jullie ideeën met evt wat plaatjes als voorbeeld!
Zo staat 'ie er nu bij:

Ik heb wat hulp nodig bij de keuze voor m'n nieuwe zomerwielen aangezien ik de crownspokes als winterset gebruik.
Ik kom er gewoon niet uit dus ik hoor graag jullie ideeën met evt wat plaatjes als voorbeeld!
Zo staat 'ie er nu bij:

- Ralph-cooper
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
		Zie al wel leuke dingen die genoemd worden.
Ben wel fan van OEM wielen, maar sta voor alles open!
Ben benieuwd of zwarte wielen zouden staan

Ben wel fan van OEM wielen, maar sta voor alles open!
Ben benieuwd of zwarte wielen zouden staan
Onze sponsors