Bedankt voor de leuke reacties. Ik ben er ook erg blij mee. Rijdt super, gezellig binnen met die lampjes die steeds van kleur veranderen (tja, ben toch een vrouw en wij vinden dat leuk...) en met de sportknop aan heb je ook nog lekker wat extra herrie. Automaat was voor mij nieuw, maar dat vind ik wel erg prettig in de file. En buiten de file gebruik ik de flappy-paddles. Ik speel thuis vaak Need For Speed (met race-stoeltje en stuurtje met paddles en pedalen) en dan is dat wel erg lachen als je dat ook in je eigen auto hebt!
@peter: Dat zwarte stuur is volgens mij sinds de facelift van najaar 2010. En zat er voorheen ook niet meer zilverkleur in de middenconsole? De interieurstrips in checkered black maakt het nog wel extra donker. Moet je van houden natuurlijk.
De zwarte Conicals zijn inderdaad voor de winterbanden, voor de zomer heb ik Black Star Bullets, geeft wat kleur aan het geheel. Haha.
Tja, die pluche dobbelstenen. Heb ze gekregen als geintje. Maar ik word stapelgek van dat gebungel....
@Marcel Always Open: Scherpe blik hoor! De fles heeft een Mini etiket. Als je bij Dubbelsteyn in Dordrecht water drinkt, dan krijg je zo'n flesje.