ze hebben een algemene account lopen, en bij contact hebben ze de algemene contactgegevens opgegeven...
600 pleuries, dat moeten wij makkelijk kunnen overtreffen, toch...???AD schreef:De Bruijn beweegt voor stichting KiKa
Kinderen willen een handtekening en de bezoekers willen met haar op de foto.
Inge de Bruijn werkt zich in het zweet.
Inge de Bruijn neemt er rustig de tijd voor. Even later spant ze zich meer in bij een les ’body pump’ in het fraaie fitnesscentrum Fit2Move in Hooglanderveen.
De opbrengst van het bezoek van de viervoudig Olympisch kampioene zwemmen gaat naar stichting KiKa (Kinderen Kankervrij), waarvan ze al jaren ambassadrice is. ,,Ik hoop dat we veel geld ophalen voor de kinderen. Daar doe je het voor, de kinderen. Ik vocht voor medailles, maar zij vechten voor hun leven. Daar verdienen ze goud voor.’’
Na de ’meet greet’ gaat De Bruijn met gewichten en steps aan de gang. Body pump is een van de cursussen die Fit2Move opnieuw lanceert tijdens het bezoek van De Bruijn. Voor de zwemster is het routine, maar sommige van de deelnemers hebben dit nooit eerder gedaan. Vervolgens geeft ze aanwijzingen bij het gebruik van de Cardio Wave, een nieuw apparaat van Technogym, een van haar sponsoren.
De Bruijn is er nog niet uit of ze naar de Olympische Spelen in Peking gaat volgend jaar. Ze heeft veel plezier in haar huidige leven. ,,Ik geniet van de kleine dingen, zoals met mijn neefje naar zwemles gaan. Ik wil alleen de Spelen meedoen om te winnen. Als ik vijfde wordt, moet ik daarmee leven.’’
Aan het eind van de middag bleek dat er 600 euro naar KiKa gaat.
Onze sponsors