Wij moeten dan wel heel gelukkig zijn ;)

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 12:58

:''O

hahaha, wat n reacties hier... normaal ga ik er ook mooi op, nu ist echt fun om dit te lezen... respect each others choices zeg ik alleen maar en reken elkaar er niet op af !
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 13:05

Woosh! schreef:Verstandig Mark.. lekker afzijdig houden :mrgreen:

gelukkig ben ik hier niet de jongste..
die taak vervul ik al op m'n werk :s
:lol: nee ik ben hier ook niet de jongste gelukkig :mrgreen: ok niet op me werk trouwens, is er eentje 1 dag jonger als ik ben... >) :P

@ jelle, mee eens ;) maar volgens mij respecteren we elkaars keuzes wel toch hier?? :P
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 14:21

Wij passen trouwens met gemak in onze Clubman met ons 4en. Zelfs vakantie is geen probleem. Mijn kinderen zijn 6 en 4 (en 3*)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 feb 2011, 14:43

mushrop schreef:jullie weten niet wat jullie missen. Ik was net zoals jullie, maar weet nu beter. Ik spreek jullie wel over een paar jaartjes. :wink:

Kinderen krijgen is het allermooiste dat je in dit leven kan overkomen. Wat je van je eigen kind krijgt, is onbetaalbaar en kan geen MINI of iets anders materialistisch tegenop. Je snapt het alleen als je zelf kinderen hebt (gehad). Denk dat de papa's en mama's hier dit wel kunnen bevestigen.

Oordelen over iets waar je niks van weet is vrij kansloos.
Apart dat iedereen dit zo mooi gezegd vindt... :roll: dit is namelijk ook een heel hard oordeel over iets waarvan je niets afweet. Dus gevalletje pot- ketel zeg maar.
Er zijn ook mensen die absoluut geen kinderen willen, niet omdat ze dan geen Mini meer kunnen rijden maar gewoon omdat die behoefte er niet is, geen rammelende eierstokken, opspelende hormonen of niet te stoppen vaderwensen.

Ik geloof meteen en oprecht dat jouw kinderen het allermooiste zijn wat jou ooit is overkomen en dat dat een uniek gevoel is wat je op geen enkele andere wijze zal kunnen voelen.
Maar er zijn dus mensen die niet naar dat gevoel streven/ verlangen, die hun geluk uit andere dingen halen en hun leven op een andere wijze vormgeven.

En ja, ik ken ook de mensen die altijd heel hard gilden dat ze geen kids wilden en er nu 3 hebben maar ja, je kunt van mening veranderen natuurlijk. :lol: Alleen wel jammer dat mensen die echt-echt geen kids willen continue dat verhaal voor de voeten krijgen en zich vaak moeten verdedigen voor hun keuze of doodleuk niet serieus genomen worden; ' wacht maar tot je ouder bent/ een leuke vent hebt gevonden/ je vrienden ook kids hebben, ik spreek jullie wel over n paar jaartjes :P ' etc

Dus zullen we het er op houden dat het een keuze is die iedereen zelf maakt en waarbij beide kanten zowel nadelen als voordelen hebben?!

En in een CM kun je toch best wat koters kwijt tegenwoordig dus dat Mini-argument gaat niet echt meer op :mrgreen:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

01 feb 2011, 15:27

tja, zo kan je het ook zien :)
en helemaal waar natuurlijk ;)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 15:36

MiniCat schreef: Alleen wel jammer dat mensen die echt-echt geen kids willen continue dat verhaal voor de voeten krijgen en zich vaak moeten verdedigen voor hun keuze of doodleuk niet serieus genomen worden

daar doelde ik ook op... en van de meest directe familie zelfs hoor... "als je geen kinderen hebt, heb je geen leven", die slaat helemaal alles... anywayz, ieder zijn ding en verwacht dat soort dingen niet van n ander...
8)
The Saint
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

01 feb 2011, 17:46

Ik vind het ook helemaal nix, kinderen.

Alhoewel ik wel een uitzondering maak voor mijn eigen dochter... :D :wink:
The world's a stage, and each must play a part..
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 17:47

MiniCat schreef:
mushrop schreef:jullie weten niet wat jullie missen. Ik was net zoals jullie, maar weet nu beter. Ik spreek jullie wel over een paar jaartjes. :wink:

Kinderen krijgen is het allermooiste dat je in dit leven kan overkomen. Wat je van je eigen kind krijgt, is onbetaalbaar en kan geen MINI of iets anders materialistisch tegenop. Je snapt het alleen als je zelf kinderen hebt (gehad). Denk dat de papa's en mama's hier dit wel kunnen bevestigen.

Oordelen over iets waar je niks van weet is vrij kansloos.
Apart dat iedereen dit zo mooi gezegd vindt... :roll: dit is namelijk ook een heel hard oordeel over iets waarvan je niets afweet. Dus gevalletje pot- ketel zeg maar.
Er zijn ook mensen die absoluut geen kinderen willen, niet omdat ze dan geen Mini meer kunnen rijden maar gewoon omdat die behoefte er niet is, geen rammelende eierstokken, opspelende hormonen of niet te stoppen vaderwensen.

Ik geloof meteen en oprecht dat jouw kinderen het allermooiste zijn wat jou ooit is overkomen en dat dat een uniek gevoel is wat je op geen enkele andere wijze zal kunnen voelen.
Maar er zijn dus mensen die niet naar dat gevoel streven/ verlangen, die hun geluk uit andere dingen halen en hun leven op een andere wijze vormgeven.

En ja, ik ken ook de mensen die altijd heel hard gilden dat ze geen kids wilden en er nu 3 hebben maar ja, je kunt van mening veranderen natuurlijk. :lol: Alleen wel jammer dat mensen die echt-echt geen kids willen continue dat verhaal voor de voeten krijgen en zich vaak moeten verdedigen voor hun keuze of doodleuk niet serieus genomen worden; ' wacht maar tot je ouder bent/ een leuke vent hebt gevonden/ je vrienden ook kids hebben, ik spreek jullie wel over n paar jaartjes :P ' etc

Dus zullen we het er op houden dat het een keuze is die iedereen zelf maakt en waarbij beide kanten zowel nadelen als voordelen hebben?!

En in een CM kun je toch best wat koters kwijt tegenwoordig dus dat Mini-argument gaat niet echt meer op :mrgreen:
X2 Mooi gesproken:) ;)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 17:58

Ik denk dat over vijf jaar iedereen hier minimaal drie kinderen heeft, de MINI's allemaal verkocht zijn en dat we massaal de overstap naar de Opel Zafira-club hebben gemaakt :lachuh

Afbeelding
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

01 feb 2011, 18:41

Zo'n familiebak hoeft niet hoor, ook met twee kinderen kun je volbepakt op kampeervakantie.
Wel het vrouwtje dan in de eigen auto laten rijden want daar is geen plaats voor :)

Afbeelding

Een Mini is best praktisch als je dat wilt en tegen die tijd dat de jeugd hier aan de kinderen toe is kost een R53 niks meer :)

Die discussie over kinderen ga ik maar niet aan, dat is niet mogelijk met iemand die geen kinderen heeft (gehad).
Iedereen die eens goed ziek is (geweest) weet dat gezondheid belangrijker is dan materiële dingen.
Vermenigvuldig die wetenschap maal tien en je weet hoe belangrijk de gezondheid en het geluk van je eigen kinderen is.
Als je kind gelukkig is ben jij ook gelukkig. Helaas is het ook zo dat je er niet gelukkiger van wordt als je kind ongelukkig of ziek is.
Wat ik in de eerste post lees over 'niet gelukkiger worden van kinderen' gaat alleen over minder vrije tijd of geld.
Ik vind het erg kortzichtig om daar je geluk aan af te meten want er komt qua kinderen wel wat meer bij kijken.
My 2 cents.
Laatst gewijzigd door Berthil op 01 feb 2011, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 19:15

neeh kinderen, voor mij nog ff niet :lol: :lol: :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 20:20

@MiniCat: Ik begrijp wat je bedoelt, en ik heb alle respect voor mensen die absoluut geen kinderen willen. Dat is ieders goed recht. Het gaat mij er om dat er gezegd wordt dat als je kinderen hebt je minder gelukkig zou zijn. Dat vind ik persoonlijk een belediging. Zeker als het gemaakt wordt door iemand die zelf geen kinderen heeft. Mijn kinderen maken me verre van ongelukkig. Daarnaast is mijn dochtertje vorig jaar overleden, en schieten dit soort uitslagen van zogenaamde "onderzoeken" mijn nogal in het verkeerde keelgat.

Misschien moet ik daarom ook maar niet meer reageren op dit topic.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 20:27

Geen idee of je (ook) op mij doelt, maar ík zeg nix, ik post alleen n tekstje van iemand die schrijft over n onderzoek...

Zeker niet kwetsend of wat dan ook bedoelt natuurlijk, maar ga er van uit dat je dat wel begrijpt... T ging me om de eeuwig durende discussie en had wel verwacht dat er best wat reacties op kwamen
Marcel Always Open
Cabrio-King

01 feb 2011, 20:58

Opinie OK, maar wanneer er (zoals hierboven en in eerdere pagina's) neerbuigend wordt gedaan over mensen die toevallig een andere levenskeuze maken dan jijzelf, dan gaat het absoluut te ver.

Dan heb je je karma echt niet begrepen...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2011, 21:06

Voor de duidelijkheid: ik heb respect voor ieders keuze. Mij maakt het geen zak uit of iemand wel of niet kinderen wil. Ik vind het wel pure onzin om te zeggen dat mensen met kinderen ongelukkiger zouden zijn.

Done.

Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”