hahaha, wat n reacties hier... normaal ga ik er ook mooi op, nu ist echt fun om dit te lezen... respect each others choices zeg ik alleen maar en reken elkaar er niet op af !
Woosh! schreef:Verstandig Mark.. lekker afzijdig houden![]()
gelukkig ben ik hier niet de jongste..
die taak vervul ik al op m'n werk
Apart dat iedereen dit zo mooi gezegd vindt...mushrop schreef:jullie weten niet wat jullie missen. Ik was net zoals jullie, maar weet nu beter. Ik spreek jullie wel over een paar jaartjes.![]()
Kinderen krijgen is het allermooiste dat je in dit leven kan overkomen. Wat je van je eigen kind krijgt, is onbetaalbaar en kan geen MINI of iets anders materialistisch tegenop. Je snapt het alleen als je zelf kinderen hebt (gehad). Denk dat de papa's en mama's hier dit wel kunnen bevestigen.
Oordelen over iets waar je niks van weet is vrij kansloos.
MiniCat schreef: Alleen wel jammer dat mensen die echt-echt geen kids willen continue dat verhaal voor de voeten krijgen en zich vaak moeten verdedigen voor hun keuze of doodleuk niet serieus genomen worden
X2 Mooi gesproken:)MiniCat schreef:Apart dat iedereen dit zo mooi gezegd vindt...mushrop schreef:jullie weten niet wat jullie missen. Ik was net zoals jullie, maar weet nu beter. Ik spreek jullie wel over een paar jaartjes.![]()
Kinderen krijgen is het allermooiste dat je in dit leven kan overkomen. Wat je van je eigen kind krijgt, is onbetaalbaar en kan geen MINI of iets anders materialistisch tegenop. Je snapt het alleen als je zelf kinderen hebt (gehad). Denk dat de papa's en mama's hier dit wel kunnen bevestigen.
Oordelen over iets waar je niks van weet is vrij kansloos.dit is namelijk ook een heel hard oordeel over iets waarvan je niets afweet. Dus gevalletje pot- ketel zeg maar.
Er zijn ook mensen die absoluut geen kinderen willen, niet omdat ze dan geen Mini meer kunnen rijden maar gewoon omdat die behoefte er niet is, geen rammelende eierstokken, opspelende hormonen of niet te stoppen vaderwensen.
Ik geloof meteen en oprecht dat jouw kinderen het allermooiste zijn wat jou ooit is overkomen en dat dat een uniek gevoel is wat je op geen enkele andere wijze zal kunnen voelen.
Maar er zijn dus mensen die niet naar dat gevoel streven/ verlangen, die hun geluk uit andere dingen halen en hun leven op een andere wijze vormgeven.
En ja, ik ken ook de mensen die altijd heel hard gilden dat ze geen kids wilden en er nu 3 hebben maar ja, je kunt van mening veranderen natuurlijk.Alleen wel jammer dat mensen die echt-echt geen kids willen continue dat verhaal voor de voeten krijgen en zich vaak moeten verdedigen voor hun keuze of doodleuk niet serieus genomen worden; ' wacht maar tot je ouder bent/ een leuke vent hebt gevonden/ je vrienden ook kids hebben, ik spreek jullie wel over n paar jaartjes
' etc
Dus zullen we het er op houden dat het een keuze is die iedereen zelf maakt en waarbij beide kanten zowel nadelen als voordelen hebben?!
En in een CM kun je toch best wat koters kwijt tegenwoordig dus dat Mini-argument gaat niet echt meer op
Onze sponsors