Alpe d'Huzes

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Alpe d'Huzes

02 feb 2011, 14:14

Ik weet niet of hier met dit topic in het juiste subforum zit maar ik zet het hier vast neer, dan kan een moderator het plaatsen waar het werkelijk hoort te staan;

Enfin, aandacht gevraagd voor het volgende;

Iedereen komt er mee in aanraking, en iedere keer is het weer een pijnlijk moment. Diagnoses die worden gesteld, het slechte nieuws of het lijden van dierbare. Kanker is nog altijd een ziekte die veel slachtoffers eist maar gelukkig elk jaar weer iets beter te behandelen wordt. Dit heeft mede te maken met de inzet van KWF Kankerbestrijding die zich op alle vlakken inzet om de ziekte beter te onderzoeken, behandelen en uiteindelijk hoopt te genezen.

In mijn werk als IC-verpleegkundige zie ik dagelijks de ellende die deze ziekte met zich meedraagt en draag ik eigenlijk mijn steentje al bij om deze mensen zo goed mogelijk te helpen met hun ziekte en zorgen. Maar het kan beter, het kan altijd beter!
Zodoende ben ik verleden jaar terecht gekomen bij de actie Alpe d'HuZes. Aangezien ik als hobby nogal graag op mijn racefiets zit, dacht ik middels deze actie nog iets extra te kunnen doen voor het goede doel. 2010 was een geslaagd jaar, de 10 miljoen euro aan sponsorgeld werd binnengehaald, ondanks dat het voor mij een loodzware dag was. 6 keer ben ik tegen Alpe d'Huez omhoog gefietst binnen een dag. Na 8 uur fietsen, de nodige fysio-behandelingen en een pijnlijk lichaam was het een geweldig moment om te weten dat je echt iets goeds hebt gedaan..

Ook in 2011 ga ik dus weer richting de Alpe om dit kunststukje te herhalen! Voor dit jaar hoop ik weer op zoveel mogelijk steun uit alle hoeken vandaar dat ik dus dit bericht hier plaats. Hopelijk kunnen en willen jullie met z'n allen mij helpen om het bedrag voor dit jaar wederom te overtreffen! Vrienden, kennissen, bedrijven, bazen, probeer ze om te halen me hierin te steunen zodat ik op 9 juni dit jaar elke meter die ik fiets niet voel qua pijn omdat ik weet dat dit sponsorbedrag ten goede komt aan mensen die het hard nodig hebben!

Jullie kunnen mijn actie ondersteunen via volgende link, waar je kan kiezen om te doneren per beklimming (met een maxmimum van 6) of een eenmalige donatie. Bedrijven of mogelijk grotere sponsorbedragen kunnen mij het beste een PM sturen omdat er hier eventueel ook mogelijkheden zijn om op het teamshirt te komen staan en een banner mee te geven om op te hangen op de berg op 9 juni.

http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl ... neren.aspx

Alvast hartelijk bedankt namens KWF Kankerbestrijding,

Daveke
Laatst gewijzigd door Anonymous op 02 feb 2011, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2011, 14:25

goed om t te posten en ik ken de opzet, helemaal TOP!!

ik ga nog proberen hier ook bij te zijn, fietsend dus, maar weet neit of er nog plek is en zo... was drukker met andere plannen (stelvio ed)

opmerkingkje aan Dave, ik zie de link nog niet!
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 feb 2011, 19:58

Hij staat erbij, Thanx Jelle!
Inschrijving zit al helemaal vol, geen plekken meer over om er fietsend bij te zijn..
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2011, 20:50

Hoest met je trainingen? Kzit dit jaar op 2200 km :)

Moeten we je nog sponsoren of zo

Lijkt me n goede voor de club, sponsoring voor zon doel!!
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 feb 2011, 21:05

ALs het zou kunnen,

Ik zit nog altijd met mn knie; 14 maart wordt ik geopereerd. Vandaag voor het eerst een uurtje getraind, maar weer pijn :(

Terug naar “Kletshoek”