Wij moeten dan wel heel gelukkig zijn ;)
- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
Mensen zonder kinderen hebben vaak een brede groep vrienden en kennissen en veel hobby's e.d. (wegens meer tijd en mogelijkheden) dus weinig sprake van alleen staan daar. Ken daarnaast ook verhalen van mensen met kinderen die dood-eenzaam zijn.
En wat is nu erger, n bejaarde die achter de geraniums naar buiten kijkt, wetende dat er geen (klein-)kinderen langskomen omdat die gewoonweg niet bestaan.... of....n bejaarde die dag in dag uit achter diezelfde geraniums zit in de hoop dat er nu eindelijk eens 1 van die vele (klein-)kinderen langskomt, dat ze opa/ oma niet weer vergeten zijn
Dat vind ik ook zo'n non-argument.....waarom zou ik alleen komen te staan? Iedereen om mij heen heeft al een eigen leven, net als ik trouwens, met of zonder kinderen. En er zijn idd mensen die je nooit meer ziet als ze kids hebben maar ik heb ook genoeg vrienden die nog wel van alles ondernemen buiten t gezin. En ik pas graag op op mijn neefjes en zo.Mini Poeper schreef: Ieder moet het lekker zelf weten. Wel moet je je realiseren dat als je geen kinderen wilt/kunt krijgen dat anderen om zich heen hun eigen leven krijgen met hun (klein-)kinderen, dat je alleen kunt komen te staan omdat je geen/weinig familie hebt.
.
Mensen zonder kinderen hebben vaak een brede groep vrienden en kennissen en veel hobby's e.d. (wegens meer tijd en mogelijkheden) dus weinig sprake van alleen staan daar. Ken daarnaast ook verhalen van mensen met kinderen die dood-eenzaam zijn.
En wat is nu erger, n bejaarde die achter de geraniums naar buiten kijkt, wetende dat er geen (klein-)kinderen langskomen omdat die gewoonweg niet bestaan.... of....n bejaarde die dag in dag uit achter diezelfde geraniums zit in de hoop dat er nu eindelijk eens 1 van die vele (klein-)kinderen langskomt, dat ze opa/ oma niet weer vergeten zijn

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
volgens mij gebruik ik in mijn tekst expliciet het woord kunt. 
Komt daarbij dat het in de natuur zit om je voort te planten.
Ik geef van te voren al aan dat ik geen mening geef, maar ff een objectief licht op dit onderwerp schijn.
Dan toch maar ff een persoonlijke mening die heel hard aankomt, maar ook weer vanuit de objectiviteit bekeken:
Mensen die geen kinderen kunnen krijgen proberen dit alsnog d.m.v. de nieuwste technieken, dit is hun goed recht, maar als een van de personen een ernstige ziekte o.i.d. met zich meedraagt moet men zich afvragen waarom het niet wil lukken. De natuur houdt dit tegen!
Ja, ik ben atheïst en hanteer in dit soort discussies de Darwin theorie.

Komt daarbij dat het in de natuur zit om je voort te planten.
Ik geef van te voren al aan dat ik geen mening geef, maar ff een objectief licht op dit onderwerp schijn.
Dan toch maar ff een persoonlijke mening die heel hard aankomt, maar ook weer vanuit de objectiviteit bekeken:
Mensen die geen kinderen kunnen krijgen proberen dit alsnog d.m.v. de nieuwste technieken, dit is hun goed recht, maar als een van de personen een ernstige ziekte o.i.d. met zich meedraagt moet men zich afvragen waarom het niet wil lukken. De natuur houdt dit tegen!
Ja, ik ben atheïst en hanteer in dit soort discussies de Darwin theorie.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Nogmaals...Free your mind! Anders zijn is prima.
Ieder z'n ding...dat zouden MINI-rijders toch juist moeten snappen?
Iedere MINI is anders en dat zegt wat over de mensen erachter.
Dat zegt iets over jezelf. Over jezelf durven zijn.
Het leven is juist mooi door zijn diversiteit.
Ieder z'n ding...dat zouden MINI-rijders toch juist moeten snappen?
Iedere MINI is anders en dat zegt wat over de mensen erachter.
Dat zegt iets over jezelf. Over jezelf durven zijn.
Het leven is juist mooi door zijn diversiteit.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- mikmak
- One wheel wonder
Bericht
Ik ben zoooooo blij dat ik geen kinderen heb. Ook voor dit onderzoek al trouwens....
En weet je wat ik echt helemaal beu ben? Dit cliché: "Heb je nog geen kinderen? Ach, dat komt wel als je wat ouder bent."
Nou, ik ben bijna 40, hoe oud wil je het hebben?
De blikken van afschuw als je als vrouw vervolgens ook nog zegt dat je geen kinderen wilt omdat je er niets mee hebt! Echt, je kan denk ik nog beter een zeehondenpup voor hun ogen neerknuppelen, dan zijn ze minder geschokt.
(en nee, het is niet echt zo dat mensen die een hekel aan kinderen hebben ook gelijk een hekel hebben aan dieren en beide soorten graag ritueel slachten bij volle maan, het zeehondje was slechts ter illustratie)
Vreemd volkje zijn we toch.
Oja, ik ben ook niet lesbisch, draag geen tuinpak en heb geen kort haar, om nog maar een paar vooroordelen te noemen....
Ik heb wél een Mini!!!! 

En weet je wat ik echt helemaal beu ben? Dit cliché: "Heb je nog geen kinderen? Ach, dat komt wel als je wat ouder bent."
De blikken van afschuw als je als vrouw vervolgens ook nog zegt dat je geen kinderen wilt omdat je er niets mee hebt! Echt, je kan denk ik nog beter een zeehondenpup voor hun ogen neerknuppelen, dan zijn ze minder geschokt.
(en nee, het is niet echt zo dat mensen die een hekel aan kinderen hebben ook gelijk een hekel hebben aan dieren en beide soorten graag ritueel slachten bij volle maan, het zeehondje was slechts ter illustratie)

Oja, ik ben ook niet lesbisch, draag geen tuinpak en heb geen kort haar, om nog maar een paar vooroordelen te noemen....

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moet je eens een dag bij de afdeling gynaecologie rondlopen!
Wat ik ook al schreef, er zit altijd het woord al of nog in de zin. Vraag kan namelijk ook zonder gesteld worden. Men weet soms ook niet hoe men de persoon kan raken... wie weet lukt het niet!

Wat ik ook al schreef, er zit altijd het woord al of nog in de zin. Vraag kan namelijk ook zonder gesteld worden. Men weet soms ook niet hoe men de persoon kan raken... wie weet lukt het niet!
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Vast niet de back seat van een Mini.WoK schreef:Kids in the back seat causes accidents...
Accidents in the back seat causes kids......

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Not ever or never. Ik heb er drie waarvan er 1 de deur uit is. Die andere twee zijn zo groot dat het niet echt meer achterin past dus dan maar een tweede Mini maar not ever een Opel Zavira of any other Opel.Ivo schreef:Ik denk dat over vijf jaar iedereen hier minimaal drie kinderen heeft, de MINI's allemaal verkocht zijn en dat we massaal de overstap naar de Opel Zafira-club hebben gemaakt

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
amen!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Gelukkig is er nu ook een grote Mini.
Voor als ze nog in de kinderzitjes moeten.
En later net als Hans een 2de mini.
(of zoals Rob niet wachten tot ze groter zijn)

Voor als ze nog in de kinderzitjes moeten.
En later net als Hans een 2de mini.

(of zoals Rob niet wachten tot ze groter zijn)

- paddo
- Be Mini
Bericht
Wellicht wordt het eens tijd voor een Minimeet van alle kinderloze en/of vrijgezelle Mini eigenaren. *waar kan ik inschrijven?*
Prachtig uitgedruktmikmak schreef:Ik ben zoooooo blij dat ik geen kinderen heb. Ook voor dit onderzoek al trouwens....![]()
Oja, ik ben ook niet lesbisch, draag geen tuinpak en heb geen kort haar, om nog maar een paar vooroordelen te noemen....Ik heb wél een Mini!!!!

Helemaal juist, heb vrienden die pas na een jaar of 6 (de moed opgegeven, je weet wel) toch nog zwanger werden. En bij andere vrienden lukt het gewoon nog niet, dan kan inderdaad een woord als al of nog inderdaad erg pijnlijk zijn.Mini Poeper schreef:Moet je eens een dag bij de afdeling gynaecologie rondlopen!
![]()
Onze sponsors